neděle 5. listopadu 2017

Viděla jsem... vol. LXXIII - Temná věž

To bylo táááák hezký! Knihu jsem nečetla, tudíž se u mne nedostavilo zklamání jako u recenzentů Čsfd, kteří poslali parádní film The Dark Tower nemilosrdně do modrých. 

Snímek byl natočený podle Kinga, není to překvapivě horor, ale krásná, trochu strašidelná pohádka. Předloha, která je původně sedmidílnou ságou, je údajně velmi jiná.

Šuplíček "dobrodružný", oddíl "mysteriózní", kolonka "sci-fi pohádka".

Tleskám za výběr dětské postavy, tleskám za to, že Matthew hrál nakonec záporáka, i když měl být původně v kladné roli. Záporáci mu jdou výborně, hraje jako bůh. Šestnáctiletý Tom Taylor se staví na úroveň skvělých dětských hvězd, je přesvědčivý, milý, uvěřitelný. Navíc, ve filmu krásně kreslí.

Moc se mi líbily exteriéry "druhého světa", snímek má i skvělé efekty, například Martin si ujížděl na tom, jak si gunslinger nabíjel kolt (upřímně, já si toho ani nestihla všimnout) a vůbec mě to celé hrozně moc bavilo. Souboj dobra a zla jako za časů Dvou věží. Tady je ale jen jedna a závisí na ní celý vesmír.

Zdroj csfd.cz

Zdroj csfd.cz

2 komentáře:

  1. Ja serii cetla a miluju, takze jsem z toho oddilu zklamanych. Ne snad kvalitami filmu nebo dejovym odklonem od knihy, ale protoze vim, ze puvodne byl planovany vznik tusim dvou filmu a serialu. Takhle z bohate davky Stredosveta zbyl jen hodne chudy chod.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to chápu, kdo to četl, tak asi nemá jinou možnost, než dát palec dolů. :)

      Vymazat