středa 8. listopadu 2017

Ty jsi má, bylinková...

Bylinky. Už jsem se na ně chystala jak dlouho, ale pořád nebyl čas, až mě to zas skříplo na poslední chvíli a já se dala do práce. Totiž, to se má tak, že jsem koncem září oslovila Knihařku, jestli by nevyrobila nějaké ručně vázané bloky s mými akvarely.

Hrozně se mi ta ruční práce kolem vázání knih líbí, o Knihařce jsem věděla z Instagramu a chtěla jsem něco spešl, když budou ty Vánoce. A tak jsme vymyslely ručně vázané deníčky s otevřenou vazbou. Bude jich 20. Celkem čtyři dekory po pěti kusech. Všechno akvarely. Na konci minulého týdne mi zbývalo dodat poslední dekor a tak padla volba na bylinky, respektive rostliny, které se dají vypít nebo sníst (bez neblahých následků).

Proč jenom dvacet? Inu, já to musím všechno naráz nakoupit, samozřejmě. (Připadá mi, že tohle si lidi pořád neuvědomujou, hlavně, když se mě ptají, jestli budou třeba ještě tužtičky, další sešity, látky apod. Lidičky, já nekradu. Zatim.) A dvacet kusů bylo tak akorát, abych to spolu s jinými náklady ustála. Ale je to v pořádku, za takovou práci já platím ráda, ničeho nelituju a věřím, že to bude krásné.

A že celá ta spolupráce bude krásná, a přinese další nápady a další společné spolupráce.

Bylinky budou též na deskách na dokumenty. Dovolila jsem si je ještě zadat tiskárně, ačkoliv teď, v nejvyšší tiskárenské sezóně, už je čekací doba trochu náročná. Ale prý to stihnou. Do kdy, že to stihnou? Tak třeba do akce Meat Design Ostrava, kam se moc těším, mimochodem, vytvořila jsem si na ni událost tady na fb, tak se třeba nahlašte, bo tam budu dávat, jak se na celou akci připravuju, s čím přijedu a jak to probíhá.

Dál bych bylinky ráda viděla na sešitech a nálepkách, taky na pexesu, ale to všechno udělám, až se vrátím... jo, to jsem vám ještě chtěla vlastně napsat, že už tradičně prchám na zimu z Prahy pryč, e-shop bude fungovat do 15. 12., pak nemilosrdně zaklapnu roletku, odletím 20. 12. a vracím se, považte, už 10. ledna 2018. Naštěstí jen na tři týdny, pak zas zmizím, ale na těch pár dní e-shop otevřu (konkrétně 12. 1.-31. 1.) a v ten čas bych také ráda zrealizovala ty ostaní bylinkové záležitosti. Počátkem února se zase sbalím a přijedu až v březnu. Prostě typická Myyna. Modří vědí a hnědí se to naučí.


Čtvrtý a poslední dekor desek pro deníčky ve své finální podobě.
Zvolila jsem techniku akvarelu a tečkování, takže jsem potřebovala opravdu tenké a ostré zbraně.

Akvarelové barvy Winsor&Newton, od stejné značky je i bílý inkoust.


Bazalka

Šalvěj

Mateřídouška

Heřmánek

Lední medvěd

8 komentářů:

  1. Moc se těším, že Vás navštívím u nás, v Ostravě !!! Šá

    OdpovědětVymazat
  2. Krása, to je taková krása! Myslím, že po deníčcích se jen zapráší. A i když v Ostravě nebudu, ráda sleduji přípravy a tvorbu. Krásný den :)

    OdpovědětVymazat
  3. Krasa!!A tesim se na zapisky z cestovani.Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahooooj, zdravím staré známé a děkuju! Doufám, že bude v zimě o čem psát. Letos je to všechno zase jinak :))).

      Vymazat
  4. To je tak krásné a v tom cestování Vám fandím. Kam se poletíte?:-)

    OdpovědětVymazat