středa 13. září 2017

Příští rok

 Už zase! Už zase!

Jestliže už máte mého kalendáře dost, doporučuji dneska raději přejít na jiný blog. Třeba to bude lepší.

Než jsem si ke kalendáři "došla", trochu to trvalo, ale připadá mi, že jsem udělala jedině dobře. A ještě lepší rozhodnutí bylo všechno namalovat v klidu během zimy ve Španělsku, takže všechny obrázky vznikly už letos v lednu a v únoru. Navíc jsem pojala zase výchovný nápad, že aby to nebylo jen pouhé bezúčelné pozorování ptačího obrázku, udělám kolem těch živočichů věnce z jejich přirozené potravy, takže celé malování bylo ještě spojené s průzkumem na internetu, co že ti ptáci vlastně jedí a jak to vypadá, protože pojmy jako "blanokřídlí", "dvoukřídlí" a "síťokřídlí", to už mi dávno nic neříkalo. Jediné, co si pamatuju ze školy je, že pavouci jsou členovci. Protože z členovců já mám trochu respekt. Ale jenom trochu, nakonec s nima dokážu žít, jinak by mne na našich cestách už dávno kleplo. (To si tak hopkáte v Nikaragui na jógu a hele, tarantule. No nic.) Ale důležité je, že vím, že to je členovec, žeano.

Nemůžu říct, že bych si ty potravinové informace po půl roce nějak do detailu pamatovala, ale tak snad to nevadí, hlavně, že dokážu identifikovat č-l-e-n-o-v-c-e...

Originály obrázků se od tisků příliš neliší, což je velmi dobrá zpráva. Pravda, indigo je vždycky nejhezčí "live", jenže indigo je barva barev. Alespoň pro mne.

Originální akvarely.

Březnový list s ledňáčkem, jehož stravovací návyky jsou mi velmi sympatické. Ryby, raci... až na ty žáby a vážky, to mě moc neláká.

Stehlíka mi bylo trochu líto, ten považuje za lahůdku především semínka bodláků...

Na titulce je hejno všech obrázků.






Ty, kdož si kalendář rezervovali, jsem obeslala, zbylých asi 8 kousků je k dispozici v e-shopu, ale ne všichni rezervéři na můj e-mail odpověděli, tak pokud tak neučiní do konce září, půjdou jejich kalendáře do prodeje, což je asi dalších 11 kusů. Řekla bych, že je to tak akorát.

Všechny kousky jsou v dárkovém balení, zlatá spona slouží místo vazby. Je pekelně pevná a drží.



Kalendář pořídíte tu (KLIK).

Ale myslím i na ty, kterým takový kalendář připadá jako zbytečnost, a tak jsem udělala ještě roční kalendář na velikost A2, kam se dají zapisovat poznámky. Koukejte...


Na ročním kalendáři jsem si mákla i na ručně psaných dnech a měsících. Na e-shopu máte možnost nechat si ho poslat v tubusu nebo složený do A4.



Je k mání tady (KLIK).

P.S. Původně jsem tady chtěla vystavit fotku té tarantule, co mi zatarasila cestu k jógamatce, ale pak jsem si to rozmyslela a ušetřím vás. To jsem hodná, co?

P.P.S. A ano, ačkoliv je členovec, tak jsem si ji vyfotila...

14 komentářů:

  1. Úžasný kalendář s něžnými obrázky. Jste moc šikovná :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Jsi nejhodnější! A prosím, pokud by se tu v budoucnu měl objevit obrázek členovce, ať je před tím velké upozornění, abych se stačila nepodívat a nevyjeknout. Děkuji uctivě :-) A teď jdu udělat objednávku! Roční kalendář A2 je naprosto ideální!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Členovcům zdar a děkuju za objednávku! :*

      Vymazat
  3. Já se tak těším, fakt moc <3 A tarantuli jsme měli doma taky, předevčírem, asi s námi bydlela dlouho, v koupelně za obkladačkama, podle její velikosti. O lovu na ni radši psát nebudu, ještě teď mám husí kůži. O víkendu nabíhám s tmelem a všechny díry zatmelím ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To si děláš srandu... takovej členovec doma za obkladačkama??? Už ani v Čechách nejsme v bezpečí! :)

      Vymazat
    2. Teda, tarantuli jsme zapomněla dát do uvozovek, ale i tak byl členovec rozměrů větších než velkých (nechápu jak se vlezla za obkladačky, ale evidentně když chtějí, tak se vlezou všude. Teď mě napadá, snad tam neměla děti... to bych musela tmelit už dnes :O

      Vymazat
    3. Nerada to říkám, ale samičky členovců bývaj zpravidla větší, než samečci, ale tak snad se nerozmnožujou bez partnera... leda, že by... no nic. Tmel! Tmel! :D

      Vymazat
  4. Me jednou nakladl pavouk v pokojicku. I kdyz to nebyla tarantule mela jsem trauma na dlouho... Takze brectan na fasadu nikdy! ;D

    OdpovědětVymazat
  5. Mazec kalendář. Kreslíš moc pěkně. A ten roční kalendář A2 je dokonalost za dobrou cenu. Už vím čím obdaruju známé :)

    OdpovědětVymazat
  6. Kalendář mám doma, je moc krásný, kdo váhá, ať neváhá:-))

    Hana

    OdpovědětVymazat