středa 20. září 2017

Přípravy vrcholí a navíc mám zas něco nového

Jako neni to záměr, že budu mít každou středu něco novýho, ale i tentokrát mám. Avšak tuším, že mi to nebude vycházet věčně. Než nastanou slepé středy, pojďme si říct, co je u mne new in da house.

Je to To-do blok, úkolovník, buzerlist, nebo si ho láskyplně nazvěte jak chcete, je tam na to i místečko. Jde o trhací blok s 52 listy o velikosti A4, svým dekorem se hodící k celoročnímu kalendáři. Takže perfektně vyladěná kancelář? Asi. Obzvlášť, když si k němu ještě pořídíte cedulky a záložku s týmž dekorem.

Jak je na fotkách patrné, úkolovník má čtyři různě barevná pozadí, šedé, béžové, růžové a modré. Ať to není nuda! (I když netuším, proč jsem vyfotila dvakrát béžové a modré vynechala.)








Taky už jsem dala do prodeje záložky, které jako dárek dělaly celé léto radost všem zákazníkům e-shopu. To znamená, že léto končí. A končí v pátek večer. Teplotně je ale fuč už pár týdnů, škoda.

Záložek je víc, ale tak pro ukázku alespoň tři dekory...





Vtíravě připomínám víkendový Dyzajn market, přípravy vrcholí, už jsem si doma improvizovaně na zemi připravila plochu 120x80 cm, přesně ve velikosti mého "stánku", a zjistila jsem, že se tam vejde docela hodně věcí. Což je dobře. Bohužel, v případě deště, a to je velmi pravděpodobný stav, s sebou na DM nebudu brát z pochopitelných důvodů balicí papíry. Čouhajíc zákazníkům z nákupní tašky by zmokly a byly by k ničemu. Ale když bude hezky, přitáhnu je, slibuju!

Joooo, a šmankote, uplně bych zapomněla! Na facebooku se soutěží o tři Mammadiáře od Dárky s nápadem. Odkaz na soutěž je tady (KLIK). Ten diář je moc krásnej, ani se nedivim, že způsobil takovej Saigon. Bude mi trvat, než zpracuju všechny odpovědi, ale neva, je to hrozně milé.


Diář je uvnitř skvěle vyladěný, víc fotek je ve fb soutěžním příspěvku.

A poslední zpráva, do e-shopu se uvolnily dva původně rezervované ptačí kalendáře. Dotisk zatím nezvažuju, tak jestli jste ho někdo moc chtěl, berte!

Přeju vám krásnou středu! 

Žádné komentáře:

Okomentovat