pondělí 25. září 2017

Nohy v teple

Byli jste někdo o víkendu na Dyzajn marketu? Pokud ano, doufám, že jste si to užili. Já rozhodně, akorát, že na druhé straně stolu a moje nákupy dosahovaly maximálně dva metry vlevo a dva metry vpravo. I tak jsem domu přitáhla hned troje ponožky a dvě čepice pro synovce. Přesněji řečeno bagrové čepice se stavebními stroji od Zizi (klučičí must have) a liščí ponožky od slovenských Rebeliot (Myyny must have). Samozřejmě obě varianty...

Díky všem známým i neznámým, kteří se zastavili. Bylo to moc milé, i když tuším, že v neděli už jsem se chvílema tvářila neúmyslně dost kysele, měla jsem holt dost, to přiznávám. Navíc, počásko prověřilo mojí houževnatost. Ale zdá se, že imunita to zvládla. S pomocí svařáků.

Další nejbližší předvánoční akce, kdy se můžeme osobně setkat, je Meat Design Ostrava.


Ze samotného prodeje žádné fotky nemám, neboť jsem stála na stánku sama. (Občas přiběhl Martin a něco mi donesl k jídlu, či počkal u stánku, když jsem musela "na dámy".)

Takže jen rychlá mobilní fotka, co prosvištěla filtrem, protože ráno to světlo nebylo zrovna příznivý.



A čím se odměním za víkendovou dřinu? Nebudete tomu věřit, ale mám v merku takové pěkné akvarelové štětce... ;)

Krásný pondělí přeju!

6 komentářů:

  1. Tak přesně takhle to tam vypadalo :-)), jen za pultem stála milá prodávající....a já si musela nakoupit hned 2x, totiž to-do bloku se fakt nedalo odolat:-))
    Hana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A já si Vás pamatuju! :) Děkuju! <3

      Vymazat
  2. Ty lišky jsou boží <3 Po sobotní adrenalinové jízdě jsem odmítla jet kamkoliv, takže jsme skončili v lese ;) Jednou to mi to vyjde. I když po včerejšku je i tak náš byt zaMyynován víc než předtím. Krásné pondělí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak hlavně, že není zaminován... :))))

      Vymazat
  3. No ty jsou - ty lišky i nohy:). Já v sobotu objednávala obláčkové, černobílé (jak jinak)... Nejpozději v Ostravě se na Tebe těším!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych ty ponožky nejradši nakoupila všechny, musela jsem se dost krotit :D.
      Těším se na Tebe!

      Vymazat