neděle 13. srpna 2017

Viděla jsem... vol. LXIII - Král Artuš: Legenda o meči

Guy Ritchie je asi trochu magor (podle mne si ho měla Madonna nechat), z legendy o králi Artušovi udělal nadupanou akčňárnu plnou vtipných hlášek, rychlých střihů a bezvadné muziky. Prostě Guy Ritchie. Jako třešinka na dortu pak David Backham a jeho pět minut na plátně. Schválně, jestli ho odhalíte. Taky je dost vtipnej.

Upozorňuju předem, že ortodoxním fanouškům pána Prstenů hrozí asi infarkt, stejně tak seriozním badatelům legendy o králi Artušovi. Zbytek lidí se bude nejspíš náramně bavit.

Šuplíček "fantasy", oddíl "dobrodružný", kolonka "legenda".

Mně se to líbilo moc. Klidně bych to viděla znova. Guy Ritchie má takový ten vkus prvotřídních lifestylových časopisů, v tom nejlepším slova smyslu. I proto asi budoucího krále hraje momentálně jeden z největších fešáků Charlie Hunnam, který splňuje všechna aktuální hipster-lumberjack-body kritéria. Už jsem viděla i odvážné srovnání Charlieho s Tomem Hardym, ale s tim ať na mě nikdo nechodí, Tom je prostě best. Tečka. (Pravda, trošku proti Tomovi hraje jeho urousaných 175 cm proti Charlieho 185, ale v tomhle případě zavírám pevně obě oči.)

Ale abych se vrátila k filmu... Artušův strýc Jude Law je k sežrání, jako obvykle. A vůbec, celé je to krásné.

Upřímně už se těšim na Ritchieho Alladina.

Zdroj www.csfd.cz

Zdroj www.csfd.cz

2 komentáře:

  1. No neke! To zni vyborne! Na to co nejdriv mrknu! (A ano ano, Tom Hardy je nejvic!) mask.

    OdpovědětVymazat