sobota 5. srpna 2017

Viděla jsem... vol. LXII - Infiltrátor

Skvělý film! Naprosto úžasný Bryan Cranston a neméně působivá Diane Kruger v narko gangsterce Infiltrátor.

Tenhle tip filmů je moje gusto. Mafie, drogy, podsvětí, mě to prostě baví víc, než romantika, co už nadělám. Inu, nic a tak vám o tom píšu, protože je to parádní biják, který třeba bude bavit i vás tolik, jako mne.

Šuplíček "krimi", oddíl "mafie", kolonka "retro".

Jenže, není mafiánský film jako mafiánský film... Tenhle vyniká elegancí, velmi příjemnou kamerou, parádními kostýmy (80. léta) a atmosférou hustou tak, že by se dala krájet. Navíc, je životopisný a to je opravdu s podivem, že se někomu z policie podařil takový nebezpečný kousek. Nebudu spojlerovat. Ale jestli jste jako děti slyšeli ve zprávách o nějakém Escobarovi, pak vězte, že se konečně dozvíte víc.

Zdroj www.csfd.cz

Zdroj www.csfd.cz

2 komentáře:

  1. Na tvoje doporučení jsem o víkendu viděla a super!! Díky moc! Tenhle film by mi určitě unikl a bavil mě moc. Alena

    OdpovědětVymazat