středa 16. srpna 2017

Pernink - něco z deníku

... který už dávno není deník. Ale díky tomu, že jsme na tři dny, skoro na čtyři, prchli z Prahy, byl čas se zastavit a něco si nakreslit jen tak. Večer, u vína, a obzvlášť blažená jsem byla, když včera po setmění začal na domeček bubnovat silný déšť. Už chyběl jen oheň v kamnech a bylo by to dokonalé.

Anžto jsou všici uplně paf z fotek z domečku, který jsme si pronajali, v pondělí napíšu o našem ubytování víc i s fotkama. O tak pěkné místo se ráda podělím a doporučím ho.

Jo a je to v horách. Jak jinak.

Zítra zpět do Prahy, práce čeká.




4 komentáře:

  1. Krása! Deník mi trošku chyběl, pravidelná dávka kochání :-) Domeček se mi taky moc líbí, těším se!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jano, díky! Mně deník chyběl moc, ale nedá se nic dělat, když už jsem se rozhodla jet one-woman show, tak prostě není čas :)))).

      Vymazat