sobota 8. července 2017

Viděla jsem... vol. LVIII - Jejich nejlepší hodina a půl

Skoro jsem myslela, že se nedočkám pořádného filmu, který bych doporučila. V týdnu jsem totiž viděla hvězdně obsazené Ztracené město Z, které v mých očích naprosto promrhalo potenciál námětu a rozhodně mi nestačila environmentální agitka, i když souhlasím s tím, že je nutné neustále připomínat, jak si naši milou planetku nenávratně ničíme. První půl hodinu jsem se šíleně nudila, a ačkoliv to má na čsfd slušné hodnocení, já byla děsně zklamaná.

Pak jsem to zkusila s posledním vetřelčím filmem Vetřelec: Covenant, neboť jsem oddanou fanynkou toho šíleného monstra a filmové legendy. Bohužel, dostavilo se zase zklamání, připadalo mi to nedotažené, postavy z vesmírné lodi nemastné, neslané, a ani na konci filmu jsem se pořádně neorientovala kdo je kdo, až na krátkovlasou členku posádky, která se mi líbila. Zbytek, jako by tam nebyl. Myslím, že to nejvíc zachraňoval android v podání Michaela Fassbendera.

Uteč je mysetriózní horůrek. Pěkně obsazený, s hodně zajímavou myšlenkou. Na začátku jsem se těšila, jak to tvůrci rozvedou, ale zhruba od půlky filmu jako když utne, film přešel v šílenou slátaninu a skvělou pointu to odhodilo někam do dály. Škoda.

Až jsem se dočkala...

Snímek Jejich nejlepší hodina a půl, v originálu Their Finest, by vás mohl bavit od začátku až do konce.

Šuplíček "drama", oddíl "válečné", kolonka "život umí být, sakra, strašně krutej".

Děj má několik linií - 1. válečný Londýn, 2. love story, 3. příběh o tom, jak se uprostřed bomb píše film. Někdy je to velmi smutné, jindy vtipné. Jako bonus, lahodně znějící britská angličtina.

Parta filmařů uprostřed druhé světové války, co nutně potřebuje film o hrdinech, aby obyvatelům těžce zkoušené Británie vlila trochu naděje do žil. A talentovaná scénáristka, která svůj talent teprve objevuje.

Moc hezký biják, žádná ztráta času. K tomu překrásná Gemma Arterton (kdy už konečně uvidím ve filmu pěknýho chlapa? v poslední době se rozplývám jenom nad ženskýma). A ty kostýmy! (Zrzka chodí božácky oblečená.)


Zdroj www.csfd.cz

Zdroj www.csfd.cz

8 komentářů:

  1. Toto mi uteklo ve Varech, ale příští týden to už bude v biografu. Moc se těším, půjdu hned v pondělí. Jsem ráda, že se Vám to líbilo. A musím říct, že jste opravdu odvážná - ukázky z posledního Vetřelce jsem viděla několikrát a připadalo mi to dost pitomé a ošklivé. Ani Fassbender mě neláká - už jsem konečně přestala sledovat filmy, kterými si nejsem tak úplně jistá, ale v nichž hraje "muž mého srdce", takže nee, toto vidět nechci. A když už jsme u Fassbendera - kdybyste si někdy pustila film Song to Song, v němž hraje, tak by mě velmi zajímalo, co na to řeknete. Já jsem z něj byla docela zmatena.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten Vetřelec mě něčím přitahoval, líbila se mi myšlenka, tak jsem to chtěla vidět celý, ale jinak u pitomých filmů dělám ještě něco jiného, tak se to vykompenzuje. :)))
      Song to Song zkusim, díky za tip!

      Vymazat
  2. Na tenhle film se moc těším, poslední dobou si ujíždím na silných ženských postavách (hlavně tedy v knihách, filmy pokulhávají). Chtěla jsem na to jít ve Varech, ale bohužel jsem se nedostala, tak mi to aspoň pražské kino vynahradí :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Tyjo, ty teda filmově jedeš!
    Asi si po Varech budu muset zpravit náladu, viděla jsem teda jen dva filmy, ale jeden nic moc a druhej příííšernej, a to prosím teď koukám, že vyhrál Křišťálový globus, no já se picnu, asi tomu nerozumím, ale nic tak hloupýho a prázdnýho jsem už hodně dlouho neviděla... no nic, zajdu na Their Finest, dík za tip!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rádo se stalo! Pak mi řekni, jak se ti to líbilo ;).

      Vymazat
  4. Díky, to vypadá, že se mi bude líbit. A já mám také jeden typ. Byla jsem před pár dny v Aeru na tomto a moc se mi to líbilo! https://www.csfd.cz/film/425502-naprosti-cizinci/prehled/

    OdpovědětVymazat