sobota 1. července 2017

Viděla jsem... vol. LVII - Coraline

Animák Koralína a svět za tajemnými dveřmi se mi strašně líbil. Od té přesmičky ve jméně, až po celý příběh.

Je to maličko temné, trochu strašidelné, ale velmi, velmi kouzelné.

Šuplíček "pohádka", oddíl "fantasy", kolonka "kouzelně strašidelné".

Koralína má teď život trochu na prd. Přestěhovala se s rodiči do díry, kde je nuda, puberta je za dveřmi a nikdo na Koralínu nemá čas. Sousedi za nic nestojí a jediný, kdo je ochotný se s ní kamarádit, je protivnej kluk.
Ale Koralína jednou úplně náhodou objeví svět "za tajemnými dveřmi", kde je všechno super. Až moc super. Až strašidelně moc.

Když začaly ty prázdniny, tenhle film se vám bude určitě hodit.

Zdroj www.csfd.cz

Zdroj www.csfd.cz

6 komentářů:

  1. Á, dalších z mých milovaných:-) Animace je úžasná, ale musím přiznat, že knoflíková máma mě i dnes trošku děsí. Hezký víkend!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Knoflíková máma je hodně strašidelná :D.
      Hezký víkend i Tobě!

      Vymazat
  2. Koukame na nej zas a znova a porad se nam libi! Pekny den, Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Iveto, tak to je moc fajn, že se vám také líbí!

      Vymazat
  3. Asi bych jí měla dát druhou šanci. Film jsem viděla před X lety a pěkně jsem se bála, takže mě až tolik neoslnil. :)) Každopádně Laika má božskou animaci a zkusím doporučit od téhož studia "Kubo a kouzelný meč" z minulého roku. Je to taky pohádka, ale stejně jako Koralína dost nápaditá!

    OdpovědětVymazat