středa 5. července 2017

Tak jsem si na to pořídila krabičku v Tigeru

Ale nejdřív vám chci, moji milí, popřát krásné prázdninové, a dneska i sváteční, dny. Léto budiž pochváleno! I se všema trablema kolem nákupu plavek. A nebo jsem sama, kdo musí vyzkoušet asi tisíc pět set plavek, než si vybere? Doufám, že ne.

Na co, že jsem si pořídila tu krabičku v Tigeru? No, na ty buttonky, co jsem si je vymodlila. Ani nevíte, jaké jsem prožívala malé drama při čekání na tyhle pidi špendlíky a magnetky. Raději nemluvit. Ale po měsíci je mám a to je důležité.

A pro změnu, při čekání na Olívku, jsem v Tigeru na Hlavním nádraží narazila na tenhle boxík. Ideálnější formu pro skladování špendlíků a magnetek prostě nenajdu. Ale potřebuju ještě jeden. Víc placek, víc adidas.




Placky jsou v setech. Ptáčci po osmi kusech, kytičky po třech. Zrcátko je jedno. Kytky nosím na šedé mikině a vypadá to moc pěkně. Těším se, až dovyšívám svojí džínovou bundu a připnu tam celé hejno mini ptáčků. Bude to vypadat dobře.

Tuhle džísku si teď vyšívám, a nemůžu se dočkat, až to bude hotové.





Připadám si nějaká vycucaná a dost se těším na týdenní dovolenou v horách, v lese. A jestli mě tam bude někdo štvát, dostane po kebuli.

7 komentářů:

  1. Jo plavky .. i po vyzkouseni moc moc moc modelu si zadne uz nekolik let nejsem schopna vybrat. Stale doufam, ze jednou najdu ty ACH, ktere mi budou a ja se do nich zamiluji.
    Co bych dala vyzkouset tisic pet set plavek a mit jedny doma. Vlastne jste velice stastna zena.

    Vse ostatni ( box i butonky) krasne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem šťastná žena, o tom není pochyb, ale zatím jsem si vyzkoušela jen tisíc čtyřista devadesát devět plavek, a ty jediné a padnoucí na mne furt někde čekaj... :)))

      Vymazat
  2. Já to mám s plavkama jednoduchý - beru ty, u kterých mi padne podrprsenka. Což jsou jedny z cca pěti tisíc. Letos jsem to ale vychytala a stihla dojít do Trioly dřív, než vyprodali velký košíčky s malým objemem a mám! Konečně plavu bez hrůzy, co zase bude venku než vylezu z vody :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to nakonec vzdala a koupila si sportovni podprsenku v Roxy. Takže mám půlku mise za sebou. Druhá půlka už není tak náročná, ale nějak nemůžu sehnat čistě černý spodek na šňůrky.

      Vymazat
    2. To, co se zdá být zcela základní vlastně tak základním není...jako černý spodek na šňůrky :) Ale stejně, to je dobrej nápad s tou sportovní podprsenkou!

      Vymazat
    3. Dík, já ty sportovní vršky nosim ráda na jógu, takže teď v tom budu třeba i plavat :D. Když se zadaří a pojedem někam k vodě.

      Vymazat
  3. Jůůů, ty placky a magnetky jsou parádní .... musím nakouknout k tobě do obchůdku .... Marki

    OdpovědětVymazat