středa 12. července 2017

Mističky s Českým Středohořím

České Středohoří miluju. Geomorfologicky patří ke Krušným horám, pod Krušnými horami jsem se narodila a České Středohoří mi po cestě z Prahy do Teplic vždycky vhání svojí krásou slzy do očí. Znovu a znovu, celé roky (docela nebezpečné, když řídím...). Jsou to milióny let staré, vyhaslé sopky, mají ladné a vznešené tvary, jsou příjemně oblé a protože jsem tyhle hory zvyklá vídat od miminka, už nikdy nejspíš nebudu mít tak vřelý vztah k rovině, jako mám ke kopcům.

V mých očích krajina dokonalá, a proto jsem ji namalovala stylizací nejjednodušší, na ručně točené mističky od Báry Emomísové. České Středohoří je na miskách namalované ručně, každá je tedy jiná a je jich jen pět. (Vlastně čtyři, jedna už je fuč.) Šestou, jsem si nechala pro sebe.

Kdybyste o ně měl někdo zájem, pište, jsou na prodej jen u mne. Jestli budou další, to vůbec netuším, takže pokud váháte, tak radši neváhejte. Cena za tuhle ruční krásu je 850 Kč.







Výsledek je pro mne dechberoucí. Obdivuju ten materiál a jeho možnosti.




5 komentářů:

  1. Když teď ještě vidím tvůj autogram...říkám si....jestli u nás doma nebude miska spíš poklop. <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nene, měla jsi pravdu, když jsi říkala, že ta mistička bude vypadat krásně, když bude mít místo někde výš. Je to fakt pěkné, jak ty kopce při pohledu zespoda vyniknou. :)

      Vymazat