pondělí 3. července 2017

Botanická Albertov

V tichu klidné čtvrti s pohnutou historií stojí stará pražská botanická zahrada. Ačkoliv bydlím kousíček od nové botanické v Troji, tuhle mám mnohem radši. Pro ty staré zdi okolo, pro tu skromnost a minimum návštěvníků.
Mám vášeň pro rostliny, ale nemůžu je trhat. Je to nějaká moje stará úzkost, že utržená květina je vlastně mrtvá a tak se na ně ráda chodím dívat, je to nekonečná inspirace. Navíc, ten skleník v botanické na Albertově je mnohem hezčí, než ten nový. Je to prostě víc skleník. Jak z pohádky.

Když budete mít někdy cestu na přelidněnou sobotní Náplavku, přejděte silnici, zajděte za pár rohů a jděte se tam podívat. Mají otevřeno od desíti a botanická je jen kousíček od pražské rušné teplny na nábřeží.

My jsme tam vyrazily s mojí drahou návštěvou po vydatné snídani na Náplavce.

Měla bych zase někdy zahodit ten mobil a fotit foťákem...













P.S. Za týden mám dovolenou, pokud jste někdo něco chtěl z e-shopu, odesílám už jen do soboty. Pak budu týden pryč z Prahy a objednávky budu odesílat až se zase vrátím.

2 komentáře:

  1. Mám tuhle taky moc ráda! Je taková víc přírodní (i když to zní u botanické asi divně, každý čeká že bude přírodní..) :-)

    OdpovědětVymazat