pondělí 26. června 2017

Vypadat jako ONA

To jsem se rozhodla ve Španělsku, když jsem našla JEJÍ fotky na Pinterestu. Že budu vypadat jako ona. Po půl roce můžu s klidem konstatovat, že mi pořád přebývá zhruba 30 kilo čisté váhy, furt mám nějak navíc asi tak pětadvacet centimetrů, mluvim kurňa stále česky a vlasy mi rostou pekelně pomalu. O tom, že doteď nejsem ani mladší, radši nemluvím.

Abych byla přesná, stačilo by mi mít ten střih, co Pařížanka Zoe nosí na své krásné hlavě.

Začala jsem ho díky mé milé kadeřnici Andree formovat hned po příjezdu ze zimního bytu, ale máme červen a (skoro) kde nic, tu nic. Pravda, trochu mi to na hlavě konečně odrůstá, ale než dosáhnu tvaru a délky co má Zoe, budu nejspíš v důchodu.

Nicméně, našla jsem díky ní pár kvalitních vlasových přípravků, které sice nejsou přírodní, ale honosí se výtažky z přírody a po nějaké době používání můžu říct, že mi po tom vlasy neschnou, nejsou zničené a ani nepadají. Ruku na srdce, je to samozřejmě pořád chemie, ale já nejsem ochotná si "stylovat" vlasy cukrovou vodou, ani pivem, a přeci jenom mám někdy docela potřebu vypadat hezky, tak jsem s tím smířená.

Zoe mě totiž navedla na vlasovou kosmetiku label.m a mně nezbývá, než souhlasit s tím, že to je opravdu špica.

Takže, takhle vypadá Zoe... Zdroj http://www.lesbabiolesdezoe.com

....a takhle s odrostlými vlasy vypadám já. Když jsem ochotná se namalovat. (Při téhle větě se mi vždycky vybaví věta bývalé šéfky z jedné mé práce, ve které bylo důležité vypadat hezky: "Běž se, prosim tě, namalovat! A namaluj se CELÁ!") Vlasy upravené po umytí tužidlem, styling vlasovým "lepidlem" (představené na fotce níže). Jeden přední český zubař říká, že mám výbojnou bradičku, a ať už to znamená cokoliv, na fotce chybí, protože nemám tak dlouhou ruku, jak bych na selfíčka foťákem potřebovala a selfie tyč mi ve výbavě stále chybí (což nechápu). Ale o bradičku nejde, jde o účes, tak mi to snad prominete.



A střih zezadu. Ten jsem si ale doupravovala ostříháním sama, protože jsem to chtěla kratší a kadeřnice mi vlasy nahoře nechala dlouhé. A to pak nedělalo ten rozcuchaný efekt. Tak jsem to šmikla víc.

Šampon stále používám přírodní, bez zbytečné chemie, ale na styling, pokud byste měli chuť si vlasy upravovat, už nechci nic jiného. Label.m nelepí, tvaruje, dobře se vymývá. Pokud budete ochotní si vlasy fénovat (já nejsem), výsledek bude ještě o level vyšší.

Moji pomocníci zleva doprava: vlasový pudr (používá i Zoe) vlasy nadzvedává, dává jim objem a rozcuchaný vzhled, mínus je, že se nepohodlně aplikuje, musí se jet fakt řádku vlasů po řádce a pudr vklápavat ke kořínkům, dále vlasové lepidlo, dělá rozcuchaný vzhled (ten používám moc ráda), matná pasta na vlasy, dodává strukturu, sprej s efektem "vlasů od moooře" (s tím moc pracovat neumím, asi mám ještě příliš krátké vlasy) a můj největší oblíbenec, pěnové tužidlo na objem (vmačkávám do vlasů po umytí). Nedoporučuju používat všechno najednou... Budete vypadat jak zmoklá slepice. Teda takhle, já rozhodně vypadala.

Když už jsme po dlouhé době u té kosmetiky, tak mám ještě jeden tip. Stalo se mi na jaře, že mi začaly dost masivně vypadávat řasy, které mi padají už tak dost často celý můj dospělý život, a se zvýšením intenzity vypadávání, jsem se už definitivně vyděsila a napsala svojí kosmetičce prosbu o radu. Ta mi doporučila ricinový olej, já mám tenhle a po asi dvou měsících používání můžu říct, že mi nejen přestaly padat, ale dokonce se mírně prodloužily. Čehož si teda samozřejmě nikdo nevšimne, poněvadž je to opravdu nepatrné, ale já to vidím. Mám i pocit, že se začínají trošičku zhušťovat. Není to ale nic dramatického, jako z reklamy na řasenku zatím nevypadám. Třeba to ještě přijde a já budu mít na stará kolena řasy jako mrkací panna.

20 komentářů:

  1. Hrozně jsem se zasmála! Díky a přeju, ať je z vás Zoe co nejdřív, už se to blíží!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucko, díky! A mimochodem, po dlouhé době jsem nakoukla k vám na blog a nestačím se divit! Budeme skoro sousedé ;). Tak když budete někdy na bytě, dejte vědět, můžem zajít do Cafe jedna na kafe ;).

      Vymazat
  2. Žeru ji a žeru tebe! Pro mě jsi a budeš největší Pařížanka ever, však ty víš! Pusu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A já žeru tebe! Ať už je pátek!

      Vymazat
  3. Sorry, ale mas v sobe vic Parizanky nez Zoe. Opravdu. Krasna a zajimava.

    OdpovědětVymazat
  4. Já mám vlasy na Zoe, ale chtěla bych je na Myynu! Aspoň v září, když už pojedu do té Paříže. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkracování je pořád rychlejší, než odrůstání, takže si myslím, že do Paříže ten nový sestřih stihnete :).

      Vymazat
  5. Odpovědi
    1. Kláro, děkuju! Naštěstí jsem to pořád já, máš pravdu. :)

      Vymazat
  6. Ve skrytu duše toužím být křehká kráska jako ona, ale to jsem dávno přerostla. Co je oproti tomu dorůstání vlasů! :D
    barupta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pravda, dorůstání vlasů je vlastně v pohodě :D.

      Vymazat
  7. Markéto nejsem si úplně jistá, ale jestli jste to byla Vy, koho jsem dneska večer pouštěla v Kobylisích na přechodu, tak Vám ten rozruch neuvěřitelně sluší i "naživo". Katka N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ha! Večer? Byla jsem celá v černém a navíc v teplákách? :)))) Šla jsem z jógy a pouštělo mě velké krásné auto a v něm světlovlasá dáma ve slunečních brýlích. Vy? :)

      Vymazat
  8. A tady je vidět, jak může být vnímání subjektivní:-) Byla jste v černém se zelenou kabelkou (i na dálku se mi líbila) a přechod jste přeběhla s takovou lehkostí, jakou by Vám mohla závidět i Zoe. Já byla v 16 let staré oktávce a neměla jsem sluneční, ale dioptrické brýle na řízení. Tak teď nevím, jestli Vás spíš nepouštěl ještě někdo další:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to vidíte, ale jo, určitě jsme to byly my dvě :). A tu tašku mám moc ráda, látka je dovezená z Afriky, asi 30 let stará, tašku jsem si šila sama a tahám v ní objednávky na poštu, vejde se jich do ní mraky :).
      Takže tak. Moc zdravím! :)

      Vymazat
  9. Také mám už nějakou dobu ten Sea sprej. Mám dlouhé vlasy a čekala od něj zázrak v podobě kouzelně ležérního účesu jako od moře.. A zázrak se nekonal. :-) Asi s ním neumím pracovat.. Týna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aha, Týno, no tak to jsme dvě, komu s tim sprejem nejde pracovat. :)

      Vymazat