středa 21. června 2017

Sešity, sešity!

Mám pro vás nové sešity, ale nejdřív trochu ryze Myynovské upřímnosti...
Původní plány byly smělé, chci lepenou vazbu, chci textilní hřbet, chci, aby to bylo krásné! Ovšem kalkulace z tiskárny mě záhy stáhla zpátky na zem, v počtu, v jakém jsem sešity chtěla, by tahle forma ve výrobě stále 200 Kč/ks a na to, aby moje sešity mohly stát třistapadesát káčé a více, na to bych musela být slavnější, jmenovat se Papelote nebo Voilá, jenže já se jmenuju Myyna a tak se tedy musím spokojit se skromnější formou. Alespoň prozatím.

Ale krásné jsou. To teda jo!

Sešity mají čtyři různé obálky a jako třešničku na dortu mají i "lenocha". Protože jsou sešity bez linek, nechala jsem pro každý vyrobit podložku na psaní, jakou jsme používali v dětství, pro některé známou jako lenoch, u nás se tomu teda tak neříkalo, ale ten název se mi líbí a tak jsem si ho přivlastnila.
Lenocha jsem udělala speciálního, má z jedné strany linky a z druhé čtverečky, po stranách černobílé kytky a dole malý nenápadný vzkaz ode mne pro vás.

Líbí se mi to nakonec moc, ale přeci jen si sním ještě o těch lepených blocích s knižní vazbou a věřím, že k tomu jednou dojde. Zatím si můžeme společně užívat tyhle čtyři krásky, psát do nich o prázdninách a dovolených, v čase letním, podzimním, zimním, či jarním, zaznamenávat do nich svoje plány, nákupní seznamy, poznámky, recepty, můžeme do nich kreslit, můžeme v nich počítat, čmárat si srdíčka a tak. Starším dětem do školy se možná taky hodí, i když neznám současná školní pravidla.

Jo a vzadu je pro vás připravené místečko na podepsání! Bude to potřeba, věřte mi. Tyhle sešity se budou totiž potají krást!

Sešity s lenochy najedete tu KLIK.

A protože dnes začíná léto, naplánovala jsem ke každé letní objednávce jako dárek a poděkování laminovanou záložku. (Takže, až vám na knihu nacákaj děcka z bazénku nebo vám na ní ukápne zmrzlina, kniha na tom bude zle, ale se záložkou to ani nehne. Cha!)













2 komentáře:

  1. Ty jsou tak krásné. Lehla bych si s nima do trávy a koukala na ně ;) Teda co to plácám, to mě fakt napadlo?:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chi chi, inu, romantická duše... <3

      Vymazat