středa 28. června 2017

Prý nejkrásnější magnetky

To mi napsala jedna milá žena do zprávy na Instagramu, že jsou to prý nejkrásnější magnetky, jaké kdy viděla. Srdce mi z takových zpráv vždycky poskočí, protože jak jsem pořád s prací zavřená doma, tak jedinou zpětnou vazbu od lidí můžu dostat jenom na sociálních sítích. A já to klidně přiznám, pochvala je pro mě strašně důležitá. Ne, abych se ujistila, jak jsem dobrá, ale abych věděla, že ty moje věci lidi baví.

A tyhle roztomilé pidi magnetky mají ještě kámoše, stejně mrňavé špendlíky, ideální na to, aby si jich člověk na bundu připnul hned několik najednou. Pak je ten efekt dokonalý. A nebo jinam, než na bundu. Kamkoliv.

Při focení magnetků jsem zjistila, že doma nemáme téměř nic kovového. Ani futra. Ani troubu. A lednice je obložená jako kuchyňská linka. To nechápu...

Magnetky i špendlíky mají průměr pouhých 25 mm. Ale lučním kvítím poseté zrcátko je naštěstí trochu větší, má 56 mm, tak v něm uvidíte víc, než jedno oko. Slibuju.








10 komentářů:

  1. Probouzíš ve mě mamon, všechno chci, už zase ;) Ale zrcátko by se mi hodilo a na bunda by taky chtěla nějaký obrázek :) <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo, ještě pár věcí a bude od novinek pokoj, slibuju :).

      Vymazat
    2. To zase ne :O To je můj pravidelný přísun krásy ;) Jen koukám, že placky jsou jen v sadě a já si chtěla mixnout kytičky s ptáčkama...

      Vymazat
    3. To jsou, no. A neni jich moc, takže mix jako možnost nemám. Abych pak neměla málo těch sad.

      Vymazat
  2. to je fakt bomba, to se ti strašně povedlo tohle! přineseš mi v pátek jedno zrcátko pls!?

    OdpovědětVymazat
  3. Vyměním dvacet oseckých vajíček za jedno zrcátko, šlo by? Jana

    OdpovědětVymazat