pondělí 5. června 2017

Poslední den

Poslední den, kdy jsem si užívala statusu "zaměstnanec", se stalo hned několik zajímavých věcí, které mi zpočátku málem způsobily infarkt, ale nakonec je v konečném důsledku opět považuju za nesmírně přínosné...

Tak například jsem někdy kolem poledne zjistila, že inkoustová tiskárna, která je nedílnou součástí mého pracovního dne, se rozhodla nespolupracovat. Respektive, spolupracovala, ale odváděla hodně špinavou práci. 

A to doslova. 

Přede mnou viselo několik čerstvě zaplacených objednávek, které jako z udělání naprosto všechny obsahovaly svatební blahopřání se jmény na přání, takže jsem tu tiskárnu opravdu nutně potřebovala. Zatím, co jsem se střídavě hroutila a střídavě utírala Prontem jeden jediný umatlaný miniváleček, který pořád dokola způsoboval na papíře katastrofu, napsala mi kamarádka komentář na facebook, že jsem dala na e-shop moc pěkné věci a že ještě nebyla ve schránce. Tahle zdánlivě nesmyslná věta měla hluboký smysl. S hadříkem napuštěným čistidlem jsem otevřela nad tím komentářem pusu (původně jsem měla chuť začít zoufale křičet, ale pak jsem si to rozmyslela) a jen mi hlavou prolítla naše páteční pozdně noční konverzace na chatu, kdy jsem ji nad sklenkou červeného naslibovala hory, doly a ty hory, doly jsem zanechala někdy k ránu v záchodě spolu s tím červeným.

Krve by se ve mě nedořezal.

Ale jsem založením optimista, ani jsem necekla, znovu slíbila hory, doly a prosila váleček, aby už přestal špinit, že teď jde opravdu o všechno.

Přestal špinit přesně na tři kusy blahopřání. Svatebních. To jsem v tu chvíli potřebovala.

A odpoledne jsme objednali nový inkoustový stroj. Ještě ten den ho dovezli. Ale to předbíhám. Protože jsem poměrně perzistentní co se týče pravidelného cvičení, ve čtyři jsem se sebrala, a přes veškeré nástrahy toho dne, jsem odjela na svou hodinku pilatesu. Na Žižkov. Po cestě jsem zvládla rozdistribuovat zásilky (včetně hor a dolů) a celá spokojená nad momentálním stavem věci, jsem si chtěla na telefonu zkontrolovat, od kolika to mají toho 1. června na Živnostenském úřadě otevřeno, abych tam mohla naběhnout a slavnostně se stát tou podnikatelkou. 

To jsem ještě nevěděla, jak rychle se tou podnikatelkou, zcela neslavnostně v legínách a tričku, stanu v následující půl hodině.

Neboť jsem dvě zastávky před živnosťákem zjistila, že ve čtvrtek 1. června nepremávajú... a ani v pátek. Nabízelo se logicky pondělí, ale já jsem v pondělí (tedy dnes) měla být na cestě na čtyřdenní kreativní soustředění v Jizerských horách. Bleskovým zhodnocením situace jsem uznala, že hodně rychle musím vystoupit z tý tramvaje.

Vlítla jsem do první volné kanceláře v příslušném patře, dostala složenku, a když jsem do ní znovu přihopkala se zaplaceným dokladem za registraci v živnostenském rejstříku, všimla jsem si, že ta paní, mimochodem, moc milá, se kterou vyřizuju můj důležitý životní krok, se jmenuje jako já za svobodna. ("Teď jsem si všimla, že se jmenujete jako já zamlada!" Hlavou mi zároveň letělo: Zamlada??? WTF?! Jsem debil? Je mi snad osmdesát? ) A že je to příjmení velmi neobvyklé, na tom jsme se pak společně jednoznačně shodly. Náhoda? Nemyslím. Já tomu říkám dobré znamení.

Dvacet minut nato jsem z úřadu vybíhala jako čerstvá podnikatelka a stihla ještě ten pilates. 

A začínám s úplně novou tiskárnou, která tiskne tak tiše, že jí podezírám z kouzel.




Moc zdravím a posílám pozitivní vibrace. Když je to pondělí.

13 komentářů:

  1. To je hezký! Pusu! mask.

    OdpovědětVymazat
  2. Gratuluju k živnosťáku. Je to fajn ho mít :) A jakou jste si objednali novou mašinu?
    Lucka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem věrná Epsonu. To je prostě top :).

      Vymazat
  3. Tak ať se daří! Někdy to není lehký, ale stojí to za to :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, moc se toho pro mě nezmění, ale i tak mi to přijde, že je to něco nového. A kvůli blogu stojí za to to trochu zveličit. Ať je sranda :).

      Vymazat
  4. To byla úplná detektivka, jsem ráda, že se šťastným koncem! A gratuluji :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Tvoje povídání miluju nevíc :) Ale to tedy píšu pořád.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To nevadí, piš to klidně dál! <3

      Vymazat
  6. Gratuluju. Svět teď bude ještě krásnější!

    OdpovědětVymazat