neděle 21. května 2017

Viděla jsem... vol. LII - Magická hlubina

Protože jsem naposledy viděla poslední díl seriálu 13 důvodů proč a taky hlavně díky tomu, že jsem jinak celý týden po večerech protrajdala, sahám dneska do archivu svých top filmů.

Jeden z těch nejkrásnějších, co jsem kdy viděla, je Magická hlubina, snímek Luca Bessona, starý téměř 30 let. Je to jeden z prvních filmů, které tenhle Francouz natočil. A je na míle vzdálený tomu, co Besson točí v současnosti. Naštěstí.

Šuplík "drama", oddíl "romantika", kolonka "pláču pokaždé, když to vidím".

Konec je srdcervoucí, upozorňuju předem, ale i tak to za to stojí.

Jde o jeden z komerčně nejúspěšnějších francouzských filmů a vypráví příběh dvou skutečných světových šampionů volného potápění, tedy ponorů bez dýchacího přístroje. Enzo a Jacques jsou přátelé od dětství, při čemž Jacques je ten, kdo je z těch dvou ten uzavřený, introvertní, křehký... A oba milují moře a jeho hloubku a ticho v ní.

Do toho se zamotá láska, k tomu to moře, pláže a křičící racci, a jsem uplně bez dechu.

No řvala bych zas, co vám budu povídat.


Zdroj www.csfd.cz

Zdroj www.csfd.cz


6 komentářů:

  1. Přesně. Krásný film plný slané vody. Jaké to asi je tančit ve vlnách s delfínem?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi je to krása, když ten delfín není zavřený v delfináriu <3.

      Vymazat
  2. Magická hlubina byl první film který jsme s mužem viděli společně (aneb instruktor potápění se snaží zapůsobit na děvče). A taky jsem bulela. Úplně pokaždé.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No ne, to je romantika! Já si nemůžu vůbec vzpomenout, co jsem viděla s mužem poprvé za film, to jsem ostuda :))).

      Vymazat
  3. Jeden z mých nejoblíbenějších filmů. Jak jsem na něj mohla zapomenout? A to jsem ho viděla už aspoň 10x...Díky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rádo se stalo! Musím si ho zase pustit...

      Vymazat