sobota 13. května 2017

Viděla jsem... vol. LI - 13 Reasons Why

Netflix a jeho nepřeberné množství skvělých seriálů... Dalším z nich je 13 důvodů proč.

Jestli pro vás byla střední škola peklo, možná si u seriálu bolestivě zavzpomínáte. Maskrtka mi k tomu řekla: "Na to se podívej. Tenhle seiál je takový Beverly Hills noir."

A je.

Šuplík "drama", oddíl "láska", kolonka "zasraná střední".

Hlavní hrdinka je krásná. Ale je ve škole nová, je hodně výrazná, je citlivá a má trochu smůlu na lidi kolem. Ten kluk, co ji tak zbožňuje, tak do toho bych s největší pravděpodobností byla v sedmnácti dost zamilovaná. Ztělesňuje totiž tu vysněnou nereálnou mužskou postavu, toho, co je citlivý a zároveň "má koule". Možná, že bych byla i trochu zamilovaná do Tonyho, ale nakonec by stejně zvítězil Clay. Vždycky jsem byla ve výběru spíš opatrná.

Seriál 13 důvodů proč má něco do sebe a taky má 13 dílů. A skvělý soundtrack. Tedy alespoň podle mého vkusu. Kdo si ujíždíte na Spotify (já dost), soundtrack tam samozřejmě najdete v kompletní verzi.



4 komentáře:

  1. Díky, zrovna nemám na co koukat!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rádo se stalo! Doufám, že se Ti to bude líbit :).

      Vymazat
  2. No, my na to právě koukáme, ale je to občas teda síla, jsme u 6. dílu a nevím jestli vydržím ještě jednou tolik, příjde mi, že se to začíná trochu natahovat... ale jsem zvědaváááááá!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vydrž, je to čím dál hustší :))).

      Vymazat