sobota 6. května 2017

Viděla jsem... vol. L - The Discovery

Rovnou dvě zajímavosti: Robert Redford ještě žije a Robert Redford ještě hraje. Neuvěřitelné!

The Discovery, snímek s tématem posmrtného života (teď už toho Redforda chápu), je na můj vkus maličko mělký, šlo by zajít určitě dál, myšlenka super, barák-léčebna super, Rooney Mara jako bloncka je k sežrání, ale proč to skončilo tak "pomuchlaně" a nedotaženě?

Šuplík "drama", oddíl "budoucnost", kolonka "věda a výzkum".

Ta myšlenka o tom, co by se stalo, kdyby se jasně prokázala existence posmrtného života, je skvělá. Jason Segel hraje citlivého neurochirurga pěkně, je můj favorit už ze seriálu Jak jsem poznal vaši matku, líbí se mi, je vysoký a má hezky hluboko posazený hlas. Potud je všechno v pořádku.
Pecka je vědcův další, i když nechtěný, objev, to jsem se vyloženě těšila, co přijde dál. No, a od té doby, mi to začalo být trochu málo.

Tak zkuste to a uvidíte.

Zdroj www.hindustantimes.com

Zdroj www.indiewire.com

2 komentáře:

  1. Nějak nevím co si o tomhle filmu myslet. Skvělý námět, herci, lokace, hudba, všechno v pořádku. Ale hrozně se to vleklo, a nejsem si jistá, že jsem pochopila konec. Každopádně díky za tip, sama od sebe bych si to asi nepustila :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Žec jo?! Jsem si skoro jistá, že konec pochopit nejde a že se na konci už nedalo určit, v jaké časové smyčce se to odehrávalo. Myšlenka super, ale nechala bych to předělat :))).

      Vymazat