pondělí 29. května 2017

Šaty!

Být sama k sobě upřímná někdy trochu bolí. První bolelo přiznání, že nikdy nebudu nosit podpatky. Ačkoliv moje mamka v nich snad i vaří, já trpím jak zvíře. Nohy si nikdy neprodloužím, lýtko nezeštíhlím. Budiž. Ale když jsem si oficiálně přiznala, že neunosím šaty, do kterých jsem investovala nemalou částku, to už jsem si připadala vyloženě jako nemehlo.

Nebudu to natahovat. Šaty od Simony Toškové jsou masterpiece. Zasloužily by vynosit sedmkrát do týdne, byť jen na nákup, což nedělám, neboť vždycky a neomylně sáhnu po džínech a nebo po jiných kalhotách.

Nabízím proto tyhle sběratelské kousky k prodeji. Poctivě ušité. 100% bavlna. Živůtek s podšívkou. Prát se dají v pračce, na 30 stupňů, úplná pohoda. A právě jsou i čerstvě všechny vyprané.

Velikost 38, lehce se liší zelenkavé šaty s kočičkama od těch zbylých dvou, bruselské kočičky jsem si nechala ušít ve svém hubenějším období, takže jsou asi na 89 přes prsa.

Pokud bude potřeba, tak vážným zájemcům otevírám i dveře a nechám je samozřejmě šaty vyzkoušet. Pište na jinochova@gmail.com. Všechny šaty prodávám za 1500 Kč/ks.

Podrobný popis šatů:

Šaty s japonskými jeřáby. Délka od ramen dolů 104 cm, pas 73 cm, šířka zad 43 cm, přes prsa cca 92 cm. Update 16.00: tyhle šaty jsou už prodané.




Simona neskutečně čistě šije. Její šaty by se daly nosit i naruby...



Šaty s bruselskými kočičkami. Délka od ramen dolů 103 cm, pas 70 cm, přes záda 41.5 cm, přes prsa cca 89 cm. Včetně černé saténové mašle v pase.








Šaty s mráčky. Délka od ramen dolů 100 cm, pas 74 cm, záda 42 cm, přes prsa cca. 92 cm.




8 komentářů:

  1. Ty první jsou tááák krásné. Škoda že jsem tak prťavá (já bych v šatech i spala ;))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo, malinká jsi, to je pravda... taková víla :).

      Vymazat
  2. Všechny jsou krásné! Podobný střih nosím, ale protože jsem prcek se širokým spodkem, v délce pod kolena vypadám jak stará mladá. Myslím, že tyhle delší toškovské šaty sluší jen vysokým vyzáblinám. :-) A nechceš si je jen nechat zkrátit ke kolenům? Myslím, že by ses pak v nich cítila vílovsky i bez podpadků.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já je mám ke kolenům :). Problém je, že je nenosím.

      Vymazat
    2. ajoo, tak to já si jdu přeměřit šaty, třeba bych ty tvoje unosila :-)

      Vymazat
  3. Jééé, pěkný. Ty by mi možná byly, možná trochu menší. Hlavně ty první, ach, ale loni jsem si koupila jiný šaty s jeřáby a zrovna nemám peníze na nepředvídané potěšující výdaje.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hezký obrat "nepředvídatelné potěšující výdaje" :))).

      Vymazat