středa 3. května 2017

Narozeniny za všechny peníze

Tyhlety květnové oslavy! Doufám, že se ještě dlouho budou opakovat. Krom toho, že před čtyřmi lety, v květnu 2014, po dlouhém a vyčerpávajícím pláči, že jsem k ničemu, vznikla značka By Myyna, tak se do mého bláznivého života ještě ke všemu před rokem připletl e-shop, řádně mi jím zamával, a rok nato můžu říct, že už se snad i dostal z porodních bolestí. Ťuk, ťuk, ťuk.

Čtvrté a první narozeniny, ha! Já hrozně ráda slavím, tak jsem připravila k téhle milé příležitosti něco speciálního. Od 1. května do 31. května 2017 budu evidovat zvlášť všechny objednávky na mém e-shopu, které budou v hodnotě 500 Kč a více (poštovné nepočítám), ty pak slosuju a vyberu tři zákazníky, kteří dostanou pro příští nákup na e-shopu kupon na 500 Kč. Pětistovka za pětistovku, to se mi zdá fér.

Onehdá jsem kdesi po nákupu dostala kuponek na 5% slevu při útratě nad 20 000, tak to považuju spíš za vtip. Provozovatelé toho e-shopu mají hodně zvrácený humor.

Co dál? Na vavřínech neusínám, tenhle měsíc snad dorazí z tiskáren (ach ano, množné číslo) nové zbóží z papíru, na dalším pracuju a vyvíjím ho. Nevěřím, že tohle slovo píšu, ale je to tak. Vývoj je přesně ten správný výraz.

Teď je momentálně nově na e-shopu velký balicí papír A1. Jestli si pamatujete, psala jsem, že větší balicí papír než je ten květinový a ptáčkový nechám udělat, až se zaplatí jejich výroba. No, nevydržela jsem to. Faktem je, že jsem snad udělala dobře.

Jo, a prosím vás, od soboty 6. 5. do neděle 14. 5. jsem pryč, jedu mému muži dělat support na konferenci do Belgie. Uhrazené e-shopové objednávky tím pádem vyřídím v pondělí 15. 5., ale neprodávám inzulín, tak mi to snad odpustíte. Já v Belgii třeba nakreslím zase něco do deníku a můžeme tak společně potěšit oko na instagramu. V lepším případě mě tam políbí múza.






Cedulky, které nečekaně zmizely během dvou dnů, už jsem taky doplnila. A přidala další dva motivy. Jeden se jmenuje S liškou a druhý Zvířata.







Užijte si narozky e-shopu se mnou a berte to i jako moje poděkování za věrnost a podporu. Hodně z vás se do mého obchodu vrací a to je strašně dobře. Děkuju!

P.S. Většina plakátů ve slevě už je jenom po jednom kuse, tak kdyby něco, najdete je zde.

8 komentářů:

  1. Vsechno nejlepsi!!A at mas porad inspiraci a super zakazniky.Lenka

    OdpovědětVymazat
  2. Gratuluju a přeji e-shopu, ať se mu daří minimálně tak jak doteď. Ráda se do něj vracím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Petro děkuju! A děkuju i za dlouholetou věrnost :).

      Vymazat
  3. Milá Myyno, v AU jsem na vás často vzpomínala - v galeriích, knihkupectvích i papírnictvích totiž mají "vaše" věci, akorát jsou tak příšerně drahé, že jsem si nakonec pro sebe nekoupila nic. Pohledy, ilustrace, přání, papíry, obálky ... nádherný jemný rukopis. Takže hned jdu do e-shopu a nakoupím u vás. Děkuji a gratuluji k výročí!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucie, to je velký kompliment! Australské výtvarníky sleduju, moc se mi líbí, jak jsou ovlivnění tou rozmanitou přírodou své domoviny. Hodně barev, roztodivné druhy květin, ptáci, hlavně kakadu a papoušci. Jo, to jste mě potěšila :). A za případný nákup děkuji! I přání k výročí. Moc děkuju!

      Vymazat