středa 17. května 2017

Jak to dopadlo s mým autorským modrotiskem

V pondělí nám přístál ve schránce výsledek mého workshopu ve Strážnici (report o průběhu TU). Mám radost, je to minimalistický, nekomplikovaný a indigo je pro mě nejkrásnější barva.

Teď musím látku přemáchnout, aby změkla a může se z ní ušít něco hezkého.

Blbý je, že já bych si představovala asi jednoduchou halenku, ale nemám se na koho obrátit. Tak jestli někdo zkušeně šijete a jste v Praze nebo v Teplicích, dejte vědět, měla bych pro vás kšeftíček.






P.S. Ještě připomínám, že až do konce měsíce května je u mě na e-shopu (KLIK) narozeninová akce, ze které vyjdou tři šťastní vítězové, podrobnosti si můžete přečíst na banneru hned v úvodu e-shopu.
Mávám a večer jdu demonstrovat. Mé apolitické já už je krapet naštvané.

18 komentářů:

  1. nádhera....a čo tak šaty? jednoduché, aby vynikla látka....naozaj je nádherná...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na šaty je to maličký, šířka je 130 cm a výška vlastně nevím, asi 150 cm.
      Ale je to krásné, doufám, že z toho nakonec něco vznikne.

      Vymazat
  2. No a šaty "jen váleček :)" s ramínky na zavazování a v pase třeba jen stužku... ty by vyšly (už je máte na sobě na fotce, do 130cm obvodu se asi vejdete... :)), Vy si je můžete dovolit a ta látka je pře-krá-sná... co? No halenka taky bude krásná, což o to, jen já bych do té nádhery asi nestřihla víc jak dvakrát :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych do toho nestřihla vůbec :)))). Halenku víc užiju, než šaty, stejně pořád tahám džíny a nebo něco plandavýho, ale vršek z toho bude super!

      Vymazat
  3. Nádhera!!! mask.

    OdpovědětVymazat
  4. Tak tu ti teda závidím. Halenka bude boží.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě musím najít nějaký krásný střih a bude to pecka!

      Vymazat
  5. Ten vzor je božský, halenka bude super. Evinka France šije božsky, ale s termínama to má nabité. Zkus jí napsat, na facebooku je jako "Eva France - Couture Pour les femmes" Hezký den :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Peti, paní Evu "znám", děkuju za doporučení, ale snad už jsem našla paní, co by mi to ušila. Jdu prohrábnout internet a najít střih :).

      Vymazat
  6. Markét, látka je ABSOLUTNĚ BOŽSKÁ!:-) Těším se na hotovou halenu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc! Teď, když jsem to takhle práskla na blog, sebou budu muset asi hodit, abych tu halenku do konce léta měla nebo budu trapná :)))).

      Vymazat
  7. O la la ... ta je teda úplně ACH ♥
    Těším se na velké finále!
    Krásné slunečné dny, Markét!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jano, taky se moc těším! Krásné dny i Tobě! <3

      Vymazat
  8. ach ta je překrásná! A halenečka bude z ní fantastická. Moc se těším, až tě v ní uvidím! Alena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jo, já uplně vidim, jak to letos nestihnu. To bude ostuda :D.

      Vymazat