středa 5. dubna 2017

Zapomenuté květy

Ve španělských deskách jsem objevila tři á čtyřky s kvítím, na které jsem uplně zapomněla. Zatím jsem je zpracovala jen do svatebních přání a jednoho blahopřání, ale ještě s nimi budu pracovat. Moc se mi líbí a moje představy o využití jsou dost košaté.

U svatebních blahopřání je samozřejmostí, že do prostoru uvnitř květů napíšu cokoliv si budete přát. Ani to nemusí být jména novomanželů. Někdy tam na přání píšu i dost vtipné přezdívky. Už jsem dokonce odesílala i jedno bez textu, protože zákaznice zatím nevěděla, komu blahopřání věnuje. Takže i tak se to dá udělat. Vždycky se nějak domluvíme.






Všechno najdete na mém e-shopu www.bymyyna.cz

Nedávno jsem u jedné kamarádky blogerky četla kousavý komentář, že tam má poslední dobou jen samé odkazy na e-shop... Přišlo mi to líto a nespravedlivý, jednak to není pravda a jednak, když má člověk e-shop, tak se musí sakra snažit, aby pro jeho propagaci udělal maximum. Ona to není žádná legrace a pouhé přijímání peněz na účet.

11 komentářů:

  1. Ne ne Myyno, PRÁVĚ DÍKY odkazu na Váš e-shop pod jedním z minulých článků jsem čerstvou majitelkou Vašich krásných přání,krásného obrázku a krásného balicího papíru. A to jsem původně klikla s tím, že JEN nahlédnu...:o) Děkuji a přeji hodně energie do další práce. Hana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, to je mod milé, co píšete. Děkuju!

      Vymazat
  2. Hmm, tyhle jsou fakt krásný... A odkazy na e-shop jsou podle mě úplně v pořádku, vždyť to je to, co Tě živí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo a nebudou třeba i květinové pohlednice? Občas někomu přeju, ale vlastně radši posílám pohlednicové pozdravy. :-)

      Vymazat
    2. Kláro, pohlednice budou a upřímně se na ně těším. :)

      Vymazat
  3. Ty jo, tak to jsi na ně přišla včas, já bych teda ještě chtěla to se srdcem a čtyřlístkem do Zahrady jo?
    A s odkazy na eshop to mám podobně, ale co naděláš, když je tam nedáš, tak pak budeš 20x odpovídat na ty samé dotazy, kde to koupit ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasně, ráda donesu i s tou nakládanou zeleninou :).
      Ale to se stejně lidi ptají, kde to mají koupit. Ne všichni čtou. Však víme ;).

      Vymazat
  4. Tahle přání jsou nejkrásnější, prostě kvítka, děkujeme za Adél a Vašajze:)!!! PS: Kamarádku myslíte, Janu, však, taky mě to mrzelo:(, myslím, že je to úplně v pořádku a pochopitelné!!! Držím pěstě, nechť takových komentářů je co nejméně, u obou!!! A mávám z Předboja:)!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šárko, jo jo, bylo to u Jany.
      Já moc děkuju za bezva objednávku! Mávám z promočené Troji! :)

      Vymazat