sobota 15. dubna 2017

Viděla jsem... vol. XLVIII - Lion

Možná si zas trochu pobrečíte, omlouvám se. Snímek Lion je malinko rozvleklý, ale mě strašně bavila poetičnost kamery a když jsem se po filmu dívala, kdo ho vlastně režíroval, zjistila jsem, že Garth Davis byl původně výtvarníkem. Což ledasco vysvětluje.

Šuplík "drama", oddíl "rodina", kolonka "cestujeme".

Velká část se odehrává v Indii osmdesátých let a hlavním hrdinou je ultra roztomilý pětiletý hošík Saroo. Pak už i trochu povyroste, ale pořád se na něj pěkně dívá, stejně jako na Rooney Maru, to je velmi hezká baba. No a ke konci už jsem se musela pořádně vysmrkat, ale popotahovala jsem stejně. Ještě, že byla ta kamera celou dobu díky svojí kráse milosrdná, a zejména pak osudy Saroo, když byl prťavý, tak dokonale změkčovala.

A jak ráda cestuju, tak mi ten film udělal o to větší radost. Indie je prostě mazec, doufám, že se tam jednou podívám. God bless Google Earth a já vám přeju krásné svátky velikonoční.

P.S. Je to podle skutečné události!


Zdroj www.csfd.cz

Zdroj www.csfd.cz

2 komentáře:

  1. Kapesníky jsem potřebovala čtyři. Jak jde o děti nebo zvířata, jsem přecitlivělá.

    OdpovědětVymazat