sobota 1. dubna 2017

Viděla jsem... vol. XXXVI - Hořkých sedmnáct

Počkejte! Počkejte ještě chvíli, než se začnete chytat za hlavu a řeknete si, že s takovýmhle filmem nebudete ztrácet čas. Protože film The Edge of Seventeen je velmi vtipný, Woody Harrelson je bůh a Hailee Steinfeld je parádní troublemaker a puberťačka jak z pohádky.

Šuplík "komedie", oddíl "drama", kolonka "puberta ja vyšitá".

Mám strašně ráda Woodyho. Woody nikdy nezklame a v roli naprosto zenového kantora je nejlepší. Mám moc ráda i Kyru Sedgwick, má skvělý komediální talent a jako do sebe zahleděná matka šílené Nadine je parádní. A Nadine? Zabili byste ji. Ale já si záhy vzpomněla na sebe, na svých sedmnáct, zlískala bych se na tři doby, takže jsem se na Nadin účet dost dobře bavila.

Na druhou stranu, ten film není jen komedie, ale je tam i něco smutného. Až hmatatelná melancholie a stesk. To přece známe všichni, tohle prostě nebyla lehká léta. Mně se ten film moc líbil, zkuste to.


Zdroj www.csfd.cz

Zdroj www.csfd.cz





4 komentáře:

  1. To je vtipný, The Edge of Seventeen jsem viděla asi před měsícem. Chtěla jsem Nadine pár lísknout, a současně ji obejmout a říct, že všechno bude dobrý. A Woody je nejlepší!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, přesně! Líbilo se mi to moc.

      Vymazat
  2. Včera jsem viděla půlku, pustila jsem si to hodně pozdě a už jsem usínala. Teď jdu na pokračování. Asi z toho budu mít seriál. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Důležitý je, aby to nebyla ztráta času :).

      Vymazat