sobota 29. dubna 2017

Viděla jsem... vol. XLIX - Neviděla jsem nic

Lépe řečeno nic, o čem by se dalo psát s tím, že to je hlavní tahák tohoto týdne. Bez velké chuti o filmu psát jsem shlédla animák Moana, česky nepochopitelně Odvážná Vaiana: Legenda o konci světa. Vlastně to bylo docela hezký, ale já už jsem na ty disneyovské postavičky nějak alergická. Naštěstí děti nikoliv. Avšak velmi vtipný bod filmu je Mauiho pohyblivé tetování.

Logan. Legendární X-Menovský Wolverine je zpět, ale v dost bídném stavu. Chlastá, je mu blbě a chrchlá jak starej dědek. Vlastně všichni staří dobří superhrdinové jsou v dost bídném stavu. Ale ještě naposledy se vzepřou a zabojujou. Ovšem umírat Hugh Jackmana je prostě samo o sobě smutný, natož pak v roli superhrdiny.

Hell or High Water - Martin si liboval z vymazlené atmosféry rozpáleného texaského zapadákova, já leda tak z toho, že jsem si k tomu mohla dolít skleničku vína. Ale ne, je pravda, že tam ta atmosféra byla, tak trochu retro kamera se mi taky líbila, ale nerozuměla jsem těm jižanům ani dobrý den a tak bych film doporučila jen opravdovým fanouškům tohoto žánru a nebo těm, co milujou Nicka Cavea. Ten pro film, spolu s Warenem Ellisem, udělal supr tématickou muziku.

Užijte si prodloužený víkend. Já po té smršti, co vyvolaly nové balicí papíry asi vypnu počítač a sednu alespoň na den k "analogovému" stolu, kam smí jen barvy a papír.

Hell or High Water, zdroj www.csfd.cz

4 komentáře:

  1. A víš proč se u nás nejmenuje Moana ale Vaiana? :-) Mě celkem (infantilně) bavilo to její kuře.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kuře bylo vtipný! A Ty víš, proč se tak jmenuje? Já ne :).

      Vymazat
    2. Protože v Evropě už je jméno Moana obsazeno herečkou z filmů pro dospělé z 80. let :-)

      Vymazat