středa 19. dubna 2017

Řekněte mi to

Tvrdé jádro Myyna hooligans už všechno zná z fejsbůčka, ale pro nově příchozí, pro nově nakukující či nakupující, to krátce vysvětlím. Teď mě zároveň napadlo, že se musím omluvit té milé paní, která mě minulý čtvrtek oslovila na zastávce Malostranská, popřála mi hezké svátky a vysekla mi kompliment za to, jak maluju. Já se samozřejmě zmohla jenom na dementní "Eeeee...". To je tím, že na tohle zvyklá nejsem, aby mě někdo poznával na ulici, tak prosím Vás, neznámá paní, moc děkuju za oslovení a za to, že jste mi udělala den mnohem hezčí, než by byl bez Vás. Děkuju mnohokrát!

A teď tedy k tomu, co jsem původně chtěla psát...

E-shop bude mít rok. Jupí. Dlouhá cesta, povím vám. Hodně učení, hodně spolknutých slz, ale i hodně radosti. Bla, bla, ty příběhy jsou všechny stejný, bla bla. Hlavně pak zklidnění ega a nejvíc ze všeho sbírání obchodních znalostí. Je toho ještě hodně, co se musím naučit, pokud chceme (svého muže vynechat nemůžu a ani nechci) nekompromisně podnikat v oboru papírenského zboží (to slovo vysvětluji níže).


Nové cedulky! On-line jich teď najdete zatím 5 druhů.

Slovo nekompromisně bych nejradši podtrhla a zvýraznila, poněvadž nekompromisní musím být především sama k sobě. Být éterická umělkyně je jedna věc a prodat se věc druhá. Jedno s druhým se vzájemně vylučuje. Přesto funguju, ale někdy si připadám jak schizofrenik. Té sebelítosti bylo dost, pojďme si povědět zbytek.

A teď, pozorek Azorek...

Připravuju pro e-shop nové zboží. Proto jsem rozjela na jeho hlavní straně anketku a pokud se jí zúčastníte, vykonáte dobro a na světě bude více šťastných koťátek. Váš názor mě upřímně zajímá, to mi věřte. Nerada dělám přešlapy, i když se jim nevyhnu, to je jasný. Když mi tedy, zcela anonymně, bez nutnosti nákupu, zahlasujete, budu moc ráda. Díky! Anketu najdete vlevo pod Kategoriemi.

No, kdybyste chtěli nakupovat, držet vás samozřejmě nebudu. Naopak. Muhehe.

Slevičky. Želvičky. Bublinečky. Zboží v akci. Je to tak, neminulo mě to. Po té, co jsem spolkla ego, které mi projelo krkem tak pomalu, až jsem se málem zadusila, vytvořila jsem sekci se zlevněným zbožím. Je to nutnost, obzvlášť u toho pidiskládku, který mám doma a já potřebuju místo na nové zboží. Urgentně. V sekci ZLEVNĚNO (nevylučuju, že jí ještě nějak poeticky přejmenuju) najdete od nynějška lepčejší ceny.

Osobní odběr! Konečně jsem vyřešila bezplatný odběr zboží z e-shopu a jsem za to šťastná, nejšťastnější. Po platbě předem lze vyzvednout zboží v ulici Zenklova 220/162, Praha 8, v obchodě s dětskou barefoot obuví Svobodná chůze. Holkám z obchodu moc děkuju za pomocnou ruku!

Další krok, je úprava cen tak, aby všichni, kdo ode mne budou chtít zboží do svého kamenného obchodu, měli nějakou výhodu, a mohli se mnou srovnat cenu, abychom si vzájemně zbytečně nekonkurovali. Zároveň je chci povzbudit a "odměnit" za to, že po mně nežádají komisi, kterou kategoricky odmítám (kontroverzní článek, který se velmi rychle zařadil na první místo ve čtenosti, za celou historii blogu, je zde). Majitelům kamenných obchodů tedy nově nabízím velkoobchodní cenu, která dělá - 30 % z ceny zboží včetně dph. Vím, že se běžně žádá mnohem víc, toho teď ale nejsem schopná. Všechno postupně.

Moji, chrlím tu na vás obchodní záležitosti a umění nikde, co? Já vím, ale tak zas třeba příště. A tady je zbytek nových ceduliček na dárky, na svatební proviant, na cokoliv. Krásný den, mávám z kopce do dálek i blízek!





10 komentářů:

  1. ceduličky krásné a mimochodem -30% je dobrá VO sleva, vím co říkám :) :)
    Díky za setkání a těším se příště. Alena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alen, tak já hlavně příště přijdu odpo. :) Ale máte to tam krásný! Děkuju za podporu a za mýdla a za krém! :*

      Vymazat
  2. Krása Markét, až se to nakupí - nakoupím :D
    M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasná věc, Martino. Dávám tomu měsíc, dva a snad společně s tiskárnami napříč republikou něco vyprodukujeme :).

      Vymazat
  3. No ty jsou úžasný a máš to krásně nafocené, takové celé něžné to je. Super!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, to mě moc těší, že se Ti fotky líbí :).
      Však jsem se nazlobila, než jsem na TO přišla... ;)

      Vymazat
  4. Krásný den Markéto,
    moc vám fandím. Pro mě jste takový "poctivý umělecký řemeslník".
    Když jsem se s Vaší tvorbou poprvé setkala (myslím u 11 koček) hodně let zpátky, hned jsem ji nepropadla, vlastně mě tenkrát vůbec neoslovila. Váš blog jsem zaznamenala mnohem později a to také jen díky tipům na úpravu blogu:). Vaše tvorba mě oslovila a oblíbila jsem si ji mnohem později. Jsem moc vděčná, že živit se svobodným podnikáním nevzdáváte a stále hledáte nové cesty. Už jsem Vám to psala, že pro mě zrajete jako víno a Vaše kresby se mi líbí čím dál víc. Každodenní práce na sobě je to, co na Vás obdivuji a obrovsky si cením. Kromě rostoucí kvality Vaší umělecké práce máte i velký dar poctivého řemesla, což by se mělo platit zlatem :). Děkuji Vám za vaše příspěvky - otevřené a upřímné.
    Dodatečně jsem si přečetla i článek o komisi. Musím říci, z mé zatím velmi krátké zkušenosti OSVČ, že s Vámi plně souhlasím. VOC také aktuálně řeším. Co se jinak cenotvorby týče by některým tvůrcům mělo být zakázáno prodávat, pro znehodnocení věci jimi vlastnoručně vyrobené :) Mějte se krásně ať se daří. Jdu hlasovat :) Šárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šárko, to je teda krásná zpráva! Moc děkuju! Jsem ráda, že kromě mne, vnímají nějaký vývin v mojí tvorbě i ostatní. Moc mě to těší a vlastně i dojímá, kdo má v dnešní době čas někoho tak dlouho sledovat a fandit a zajímat se? Moc dobře si uvědomuju, jak moc skvělé lidi díky své práci potkávám, byť jen on-line.
      Ať se daří i Vám a za hlasování děkuji! :)
      Markéta

      Vymazat