středa 12. dubna 2017

Po pěti

Rozhodla jsem se poslat do světa originální akvarely českých/středoevropských ptáčků. Chtěla bych je poslat někam, kde jim bude dobře, dostanou rámeček a budou je tam mít rádi. Daly/i (ty akvarely i ti ptáci) mi práci, a vezla jsem je přes půl Evropy a čtvrtku Španělska. Jsou to cestovatelé.

Na každém obrázku je 5 fóglíků.

Velikost je 320x240 mm (trošku větší A4). Papír akvarelový, Fabriano. Cena 1300 Kč/list.

Listy jsou to celkem čtyři. Každý bude samozřejmě signovaný.

Příběh asi znáte, jsou to přesně ti ptáčci, které jsem pak použila na pexeso.

Kdybyste měli o některý akvarel zájem (nebo třeba o všechny), pište na jinochova@gmail.com

Pro lepší orientaci jsem je rozdělila podle čísel a dala jim název.

1. Ve společnosti strakapouda. Na obrázku je sýkorka, strakapoud, dlask, sojka a zvonek.





2. Kavka nás ohlídá. Kavka hlídá strnada, sýkorku, králíčka a kosa.







3. Moudrá sešlost. A sešli se mlynařík, výr, pěnkava, žluna, brhlík.







4. V barvách země. Čížek, stehlík, vrabec, brkoslav a červenka.






6 komentářů:

  1. Ten s kavkou se mi hrozně líbí! A jak ta kavka pokukuje!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! Já mám pocit, že ten s kavkou je taky asi můj nejoblíbenější. Nejspíš kvůli tomu kosákovi, ten je mi dost sympatický :))). Kavka hlídá zodpovědně, což? ;)

      Vymazat
  2. Taky se přidávám mezi fanoušky kavky! Ona se směje! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já se nepřidávám! Největší fešák je králíček, takový diblík. =)

    OdpovědětVymazat