sobota 11. března 2017

Viděla jsem... vol. XXXVIII - Noční zvířata

American Honey je téměř tříhodinová roadmovie. Možná by se vám mohla líbit, obsazeni jsou z větší části neherci a vypadá to opravdu autenticky. Je to o partě mladých lidí, kteří jsou více méně společensky vyřazeni, nicméně, svým způsobem se snaží a to se cení. V mikrobusu putují od města k městu, od jedné luxusní čtvrti k druhé a prodávají časopisy. V mezičase se pak baví svým způsobem, tedy trochu divoce.

Noční zvířata... už ten název mi je dost sympatický. A Tom Ford má oko, které mi je příjemné, mám ráda i jeho film Single Man. Překrásný, křehký. Tom Ford je hlavní profesí módní návrhář, je velký estét a překvapil mě. Nemá potřebu to hrotit, svůj první film režíroval v roce 2009 a jeho další film přichází až o osm let později. Je vytříbený, vybroušený, každý záběr je jako umělecké dílo. A kostýmy jsou samozřejmě perfektní.

Šuplík "drama", oddíl "psychologické", kolonka "byt kurátorky stojí za pozornost".

Amy Adams jsem relativně nedávno zaregistrovala poprvé ve filmu Příchozí (neni špatný a vlastně je to dost netradiční sci-fi). Uklidňuje mě její hlas. Je jako stvořená pro psychologické zápletky. Navíc, spojení s Jakem Gyllenhaalem jí vyloženě sluší, ačkoliv se tam společně mihnou jen na chvílli, Přesto jde o jejich duet. Gyllenhaal je výborný herec (tady dostal extra prostor), naposledy se mi moc líbil v Bojovníkovi (wow!)
Noční zvířata nejsou ztrátou času.


Zdroj www.csfd.cz

Zdroj www.csfd.cz



7 komentářů:

  1. American Honey jsem popravdě ani nedokoukala, po 2 hodinách jsem to vzdala. Nemohla jsem se do toho dostat. Ale Noční zvířata byla skvělá, viděla jsem shodou náhod před 2 dny, shltla jsem jedním dechem

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. American Honey bylo dlouhý, ale nakonec přišlo, že to docela rychle uteklo, takže za mě dobrý. Vlastně jsem asi celou dobu byla fascinovaná hlavně tím, jak se ty "děti" chovaj :))).

      Vymazat
    2. Bavil mě Shia LaBeouf, to jako jo :-) akorát že ten mě od Železných srdcí baví skoro ve všem :-)

      Vymazat
    3. Aaaaa, Shia mě tam celou dobu strašně štval :D. (Hrál to tak dobře, až jsem na něj měla vztek.)

      Vymazat
  2. amy adams som videla prvýkrát v julie and julia, a tam mi takmer pokazila celý film..:(
    vedľa meryl streep a stanley tucci, na ktorých je pôžitok sa dívať, sa mi ona zdala absolútne neprirodzená, a časti v ktorých hrá, stále "pretáčam dopredu"
    ale spojenie s jakom gyllenhaalom môže byť fajn.., hm musím kuknúť

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to věřím, že vedle Meryl neměla šanci. Ona je myslím takový ten solitér, co potřebuje být středem filmu, jen ona sama. Tím, jak je melancholická, klidná a tichá... Vedle Meryl to nemohlo dopadnout dobře a já si jí z toho filmu ani nepamatuju, abych pravdu řekla. Pořád mám před sebou jen vysmátou a energickou Julii Child :).

      Vymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat