sobota 4. března 2017

Viděla jsem... vol. XLII - Taboo

Slavnostně oznamuju, že mám novou filmovou lásku a vůbec mi nevadí, že mám těch chlapů víc. Gosling, Cooper, Gyllenhaal, Al Pacino, Norton, Reno! Vztyk! Představuju vám nového pána v klubu a tím je Tom Hardy. Tádydádydá!

A čím se tento pán zasloužil o tak bezvýznamnou poctu, jako je být v mém klubu filmových lásek? Seriálem BBC Taboo (8 dílů). Který je teda silný kafe.

Šuplík "historický", oddíl "mysteriózní", kolonka "masakr".

Soudě dle seriálu, v Londýně roku 1814 bych rozhodně žít nechtěla. A už vůbec ne v blízkosti doků. Co tam se děje, vážení.... nad tím zůstává rozum stát. Snědla jsem dneska evidentně vtipnou kaši, tak se omlouvám. Ale Tom Hardy je drsňák k pohledání. Posuďte sami: strašlivá minulost, tetování uplně všude, jizva na obličeji, chlapecký pohled (!), vysoká inteligence a divošský způsob, jak se vypořádat s nepřáteli. Na to já slyšim. A když chce, umí se chovat. Double červený puntík.

Má to atmosféru a na každý díl jsem se těšila jak malá. Vřele doporučuju!

Zdroj www.csfd.cz

Zdroj www.csfd.cz



9 komentářů:

  1. Tom Hardy je v mém klubu už dávno. Ovšem tohle vypadá moc zajímavě!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doposud jsem ho přehlížela. Až najednou... ;)

      Vymazat
    2. Mě se zalíbil už v Počátku :)

      Vymazat
  2. Ach, Tom Hardy, to je moje jednička od té doby, co jsem viděla Lawless. A v Taboo to jen korunoval, celý seriál je mimořádný

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Druhá série je už na cestě! :)

      Vymazat
    2. Juch a jupííí, Taboo a Stranger Things jsou mé dva letošní/loňské seriálové objevy. Doufám, že druhé série budou minimálně stejně kvalitní :-)

      Vymazat
  3. Ty to vždycky podáš tak, že mám chuť vidět i to, co bych jinak minula bez povšimnutí. :-)) Ach jo, a zrovna seriál. Těm se spíš vyhýbám, když mě chytnou, chci pak vidět všechny díly najednou a to je prostě moc velký žrout večerů.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to chápu, ale pro tentokrát bych udělala výjimku ;).

      Vymazat
  4. Se bojím a tos vůbec nic neprozradila... Mám to zkoušet? Je to i pro květinky?

    OdpovědětVymazat