sobota 25. března 2017

Viděla jsem... vol. XXXV - Noc na Zemi

Původně jsem teda chtěla napsat o filmu Paterson, posledním počinu Jima Jarmushe, ale nějak k tomu nemám co psát. Ta krása všedního života je pojatá tak, že jsme to ani nedokoukali.

Takže jsem se rozhodla vám doporučit jiný Jarmuschův film, jmenuje se Noc na Zemi a byl to první film, který jsem od pan J. J. viděla. Natočil ho v roce 1991.

Šuplík "povídky", oddíl "komedie", kolonka "Winona Ryder".

V tomhle snímku je ten všední život zachycený mnohem zajímavěji, alespoň pro moje oči. Navíc, mladičká Winona je tam v roli taxikářky, co sní, že se z ní jednou stane automechanik, uplně kouzelná. Mám takový pocit, že jsem tenkrát strašně chtěla vypadat jako ona.

Během jedné noci navštívíte taxikáře několika velkých měst po celé naší krásné planetě a budete si moci vychutnat pár milých příběhů. "Čtěte" i mezi řádky, je to moudrý film.


Zdroj www.csfd.cz

Zdroj www.csfd.cz


2 komentáře:

  1. Jé a já se těšila na Adama Drivera :-/ není to dobrý jo?

    Super jarní blogovej look! mám úplně chuť taky to nějak u sebe vyjarnit ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jako chvíli to bylo docela dobrý, ale když jeho čtvrtek vypadal téměř uplně stejně jako pondělí až středa, tak jsme to vypli. Asi jsme málo aternativní :D.
      Dík, jsem ráda, že se ti to líbí, totok jarní tady. Možná ještě předělám fialovou na zelenou :).

      Vymazat