sobota 18. března 2017

Viděla jsem... vol. XLIV - Manchester by the Sea

Jeden z letošních Oscarů putoval i k hlavnímu hrdinovy snímku Místo u moře, Cassey Affleckovi. Zlí jazykové tvrdí, že nezaslouženě, když v podstatě hrál jenom to, jak je mu pořád zima... Já bych tak přísná nebyla.

Šuplík "drama" oddíl "život" kolonka "neštěstí".

Jasně, Lee se od začátku filmu chová tak nějak divně. Není to hrdina, kterého byste si na první dobrou zamilovali. Trošku mě to štvalo, přemýšlela jsem, co se mu asi stalo, že je tak pasivní, není s nim žádná legrace, je mu všechno jedno a chce mít klid od lidí. A proč se vždycky tak nesmyslně popere, když je napitej.

Ve chvíli, kdy jsem se to dozvěděla, byla jsem v šoku.

Film má svojí poetiku a svěřený teenager je vlastně dost velký sympaťák.

Zdroj www.csfd.cz

Zdroj www.csfd.cz


10 komentářů:

  1. Tenhle film mě hodně vzal, i slza ukápla. Oceňuji, že nezklouznul do žádného srdceryvného patosu, i když se to nabízelo. A ta scéna, kdy na ulici potká Michelle Williams s kočárem! Ta mě zavrtala do sedačky. Btw. včera jsem viděla polský film Poslední rodina, velice doporučuji

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, ta scéna s Michelle byla dost silná... uf.
      Děkuju za tip na film!

      Vymazat
  2. Film jsem videla a myslim, ze Cassey si Oscara zaslouzil. Hral tak, ze clovek mu to proste veril.Od rezisera tohoto filmu mam jeste moc rada You Can Count On Me. Urcite stoji za podivani. Mam tyto Tvoje filmove prispevky moc rada.Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky si myslím, že si toho Oscara zasloužil!
      Děkuju moc za tip a za to, že sem ráda chodíš na filmy! :)

      Vymazat
  3. Ta pointa mě úplně odrovnala! I kdyby jenom kvůli ní - na ten film dlouho nezapomenu!

    OdpovědětVymazat
  4. Tak tohle byla síla. Ze začátku jsem si taky říkala, bóže, proč je ten Lee tak emočně placatej?? Na mě hodně zapůsobily scény se třemi černými rámečky. Uf uf. A to, jak si někdo už nedovolí život žít, ale jenom přežít. Byť je ten důvod pochopitelnej. Ale přesto je to prostě strašně smutný.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Uuuuh, až mi z toho Tvého komentáře naskočila husí kůže...

      Vymazat
  5. Mě ten film úplně odrovnal. A to jsme, ehm, měli s mužem asi po půl roce večer sami pro sebe, tak jsme si vyrazili na rande do kina. Já brečela ještě čtvrt hodiny po skončení filmu a slova jsme už nebyli schopný ani jeden. Jeden z nejsilnějších filmů, který jsem viděla - protože je to vlastně všechno tak blízko a uvěřitelný. A Oscar šel, myslím, do správných rukou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jste měli takovej pěknej večer ve dvou, co...? No, někdy se zadaří. Jo, bylo to silný a přesně, jak píšeš, uvěřitelný.

      Vymazat