středa 22. března 2017

Unisex blahopřání

Mám tu další dvě novinky. Přání, která se hodí pro něho i pro ni.

Blahopřání s bublinkami. Jestli už vám bublinky připomínají šáňo a nebo prsa, řekněme tedy ženský a mužský zájem, je jedno. (Teď se fakt nechci pouštět do polemiky, že je možné i oboje prohodit, jenom uznávám, že je to relevantní připomínka). Jsou tu a budou vždy po ruce. (Prsa, šáňo i blahopřání.) Kdo v tom uvidí balónky, má bod navíc, může blahopřání použít i pro děti. Já osobně v tom vidím rozpitá kolečka. Jsem jednoduchá.





Blahopřání se čtverečky je ve skutečnosti blahopřáním s dlaždicema. Kdyby byla vaše kámoška keramička, nikdy, opravdu nikdy, byste si nedovolili napsat, že to jsou dlaždičky. Ne. Dlaždičky neexistují. Já mám Báru a Bára má v tomhle přehled, takže vím, že dlaždice mi odpustí, i když ve skutečnosti jsou to obkladačky. To abyste věděli, jak neni nic tak jednoduchý, jak se zdá.
(Já bych vám na oplátku ráda u sklenky vína připomínala, že ta sklenička neni broušená, nýbrž rytá a nebo naopak. To si fakt nevyberete. Řemeslníci jsou hrozně pintlich.)
Tyhle dlaždice jsem malovala v jednom podkrovním bytě ve Valencii, po té, co jsem asi po stopadesáté zkoumala barevné obkladačky na místních domcích z dvacátých a třicátých let.
A tohle blahopřání má jarní barvu a určitě se hodí jak pro něho, tak pro ni.
Případně, tohle bude uplné nebe pro milovníky tetrisu.... rozumíme si, žeo?



Žádné komentáře:

Okomentovat