pondělí 13. března 2017

Jsem ráda

 V pátek večer, když jsme dorazili domů, jsem měla pocit, jako bych doma nebyla celou věčnost. Bylo to tak zvláštní, být zase zpátky. Přiznávám bez mučení, že se mi z vyhřáté Valencie nechtělo, ale ve chvíli, kdy jsem u nás překročila práh, byla jsem šťastná, že jsme zpět.

Stárnu...

Ty známé vůně a blízké věci. To je něco, co mi žádná cesta na jih nevynahradí. Umýt si ruce v tom nejvoňavějším mýdle od Heleny Heinz. Udělat si čaj do svého oblíbeného hrníčku od Báry. Malovat si za stolem, který mi vyrobil táta... Cítíte ten sentiment? Tak to cítíte dobře. A pak přišla sousedka a zcela nečekaně nám donesla čerstvé pečivo a čtvrtku másla, abysme měli co snídat. Jsme prostě doma.

Můj život teď ovládají dvě kupičky. Jedna, u které si přeju, aby nenápadně zmizela a jmenuje se Věci na vyžehlení...




... a druhá, která se jmenuje Moje práce ze Španěl, čítá 55 listů, a čeká na oskenování a na formu a funkci, kterou ji dám. Ač se to nezdá, je přede mnou hodně práce. Tak hezké pondělí!





17 komentářů:

  1. Vítaj! Doufám, že z těch kytiček bude nějaký pěkný plakátek na zarámování....:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Plakát ne, ale nějaký A4 tisk nejspíš vznikne. Díky a mávám! :)

      Vymazat
    2. Jó ten jsem myslela :), tož se těším, chodba dlouhá, místa spousta! :D

      Vymazat
    3. Tak to Ti upřímně závidim! :D

      Vymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. Ach ty preklepy...
    Ahoooj wellcome home! Koukam jak se ten muj ptak potkap s temi tvymi :-]

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na překlepy se vyprdni! :)))
      No jo, vidíš to, teď koukám, jak je tam pěkně sleduje z výšky :).

      Vymazat
  4. Tak ahojte doma a určitě Vám práce půjde od ruky, už se těším na konečnou fázi s obrázky. Přeji hezký den. Šá

    OdpovědětVymazat
  5. Oooooo, ty kresby, ty kresby, těch se snad nikdy nenasytím!!! Vítejte doma a fajné sžívání s nastávajícím jarem!!!!! Máváme z prosluněného Předboje:)!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeee, dobrý den! Děkuju a mávám! :)

      Vymazat
  6. Vítej doma a už se těším, co nového bude v prodeji! Užívej jara.

    OdpovědětVymazat
  7. Jak já se těším na krásné květiny a ptáčky. Budou u nás bydlet, i kdyby to mělo být v koupelně ;)

    OdpovědětVymazat
  8. Věci na vyžehlení.... tu hromadu jsem musela nedávno znovu přeprat. Byla zaprášená:) Vítej:)Bára

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haha! Já už se hecla a složila to bez vyžehlení do skříně :D.
      Ahoooj!

      Vymazat