středa 29. března 2017

Deník žije!

Akorát je z něj občas týdeník, abych byla upřímná. Dny tak strašně letí, nezdá se vám? Ale aspoň kousek jarní Prahy jsem si zaznamenala, pár snědených dobrot a všechny svoje psí kamarády. Víte, my jsme takoví psí kmotři, máme několik oblíbenců, kteří patří "do rodiny". Od našeho návratu ze Španělska se už u nás postupně vystřídali, přijeli na návštěvu nebo my za nima... Jedna z nejdůležitejšíc psích dam ovšem ještě nezavítala, ale máme ji mít celý příští týden a já se na ní strašně těším. Znám ji od štěněte.

Takže deník bude zase bohatší o jednu krásku.








4 komentáře:

  1. Tvůj deník mě moc baví! A jsem ráda že pokračuješ:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem ráda, i když je to někdy občas trochu psycho :))).
      Děkuju!

      Vymazat
    2. To je skvělý způsob, jak si vést deník. Vypadá to náramně a musí být úžasné si to pak zpětně prohlížet. Zase mi je o trochu víc líto, že nejsem kreativní typ.

      Vymazat
    3. Děkuji! Ale jestli je Vám to trošku víc líto, tak bych si tipla, že ve Vás nějaký kreativec přece jen dříme ;).

      Vymazat