pondělí 20. března 2017

Co všechno jsem neudělala, když jsem přijela

To byly zase velký voči! Typická Myyna. Tak například z plánovaných vietnamských lahůdek jsem u Vietnamců v sobotu těsně před zavíračkou stihla čapnout jenom tři osamocený jarní závitky. Výstavu jsem neviděla ani jednu. A buchtičky se šodó? O těch se mi zatím jenom zdá.

A proč to všechno, když jsem si vysnila aklimatizačně relaxační popříjezdový týden? Asi proto, že jsem to nevydržela, sedla k počítači a začala ze svých přivezených výkresů kouzlit. Děly se věci. A navíc přiznávám, že počasí venku teda taky moc nelákalo dělat něco jiného.

Ale tu řasenku a čaje mám!

A mám ještě...

... pexeso Ptáčci z našich krmítek. 2x20 českých ptáků, pečlivě pojmenovaných. Syndrom nejstaršího dítěte se nezapře, mám silně edukativní sklony, což samozřejmě všichni moji sourozenci z duše nesnáší. Nezbývá, než si to kompenzovat na zákaznících. (A na synovci.)



"Anti Alzheimer" pexeso Valencie. 2x20 malých rybářských domečků, které jsem nafotila většinou ve čtvrti Poblado Marítimo, všechny pečlivě překreslila a do jednoho si každý z nich zamilovala.





Ptáčci z našich krmítek ve velikosti A4, kvalitním inkoustovým tiskem vyvedení na stálobarevný archivní papír. Matný. Kdo si bude stěžovat, že neví, jak se který ptáček jmenuje, doporučuju dokoupit pexeso, protože na tisk se jména nevešla.





Stejnou technikou digitálního tisku se dostaly na velikost A4 i valencijské domečky. A je jich víc, než na pexesu!




Velikonoční blahopřání v šesti různých provedeních. Můj favorit je jednoznačně přání na první fotce, ale je fakt, že zatím jsem nejvíc odeslala těch s motivem srdce složeného ze zajíčků a vajíček. A asi i chápu proč.












Mořské blahopřání. Takové univerzální, protože se dá poslat nejen mužům a ženám, ale i novomanželům.



Tak takhle jsem se měla celý uplynulý týden. A co vy? Doufám, že se máte krásně skorojarně. Já pokračuju v krasojízdě, protože toho je ještě spousta, co leží pokojně v deskách přivezených ze Španělska...

2 komentáře:

  1. Ty valencijské domečky si musím po návratu pořídit, jsou fantastické! :)
    barupta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, že se líbí! :)

      Vymazat