sobota 25. února 2017

Viděla jsem... vol. XXXVI - The Light Between Oceans

Kdo máte rád komiksy, nejspíš si užijete snímek Doctor Strange. Já nejsem cílovka, ačkoliv jsem se minulý rok opravdu snažila si je oblíbit a ty legendární se mi i celkem zamlouvaly, ale nemůžu si pomoct, zas tak moc mě to nebaví. U filmu jsem při některých tricích měla pocit, že vidím vykradený Inception (výborný film!) a taky se mi nelíbí Benedict Cumberbatch a vlastně jsem to do půlky vydržela jen kvůli Tildě Swinton, kterou mám hodně ráda.

A teď... připravte si kapesníčky!

Austrálie, rok 1918. Ach, to jsem si poplakala! Doják jak blázen. A to nejsem matka. Mít dítka, štkám jako plačka!

Šuplíček "drama", oddíl "pustina", kolonka "sami dva".

A možná proto, že jsme si s mým mužem tak blízko, na mě působil film Světlo mezi oceány hodně silně. Jsme si vědomi, že jsme dost sami pro sebe a v tomhle filmu se potkají dva lidé, kteří jsou schopni žít na vzdáleném ostrově, daleko od lidí, jen spolu. Muž je správce majáku a žena je tam prostě s ním. Dokážu si představit, že bychom takhle žili.

No nic. Musím říct, že mě dostalo, jak je Rachel Weisz pořád krásná a možná ještě krásnější, než dřív. I správcova žena je velmi krásná. Jen tu její bolest bych mít nechtěla. Konec spojlerů. Mrkněte na to, jestli máte chuť se pořádně dojmout.

Je to tak krásný!

Zdroj www.csfd.cz

Zdroj www.csfd.cz

8 komentářů:

  1. Myslela jsem už několikrát na to, jak musíte mít s mužem silný a krásný vztah, když jste pořád spolu. A věřím, že jste spolu rádi, aspoň tak to z blogu vyznívá. To je super a myslím, že docela vzácné.
    Díky za tip na film, poslední dobou se dívám podle tvých doporučení, aspoň nemusím bádat, co si pustit. Jinak totiž, když se najde chvilka na film, marně vzpomínám, co jsem to chtěla vidět a plýtvám čas hledáním. Takhle mrknu k tobě a vím. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsme spolu rádi. A já hodně oceňuju, že mi můj muž nikdy nic nevyčítá, citově mě nevydírá a ještě mi dává takovou volnost, jakou potřebuju. (A já ji opravdu potřebuju plnou náruč, jinak bych asi nemohla vůbec dýchat.) Ale jinak jsme uplně normální pár se vším všudy, to zas jo.
      Jsem ráda, že moje filmové příspěvky dobře slouží. Mám z toho upřímnou radost.

      Vymazat
  2. Jsem zase vybrečela menší rybník :-) Tohle je pátý film který jsem neznala, díky Tvému doporučení si ho pustila, a nadchnul mě. Díky za všechny tipy, moc mě Tvá sobotní inspirace baví!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani mi neřikej! Jsme brečeli s Martinem oba a to on teda normálně u filmů nebulí... :D
      Díky moc, Jano! To je hrozně fajn, že Tě to baví :*

      Vymazat
    2. Jo a Alicia Vikander byla skvělá už v Královské aféře, viděla jsi? http://www.csfd.cz/film/296730-kralovska-afera/prehled/ Můžu na oplátku doporučit:-)

      Vymazat
    3. Aha! To jsem neviděla, díky! No ona je teda fakt krásná... :)

      Vymazat
  3. Obrečela jsem už trailer.... <3 <3 <3 Rachel je tak krásná, já se asi dojímám i u pohledu na ni....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ona je dojemná, to je pravda. Jsem z ní uplně paf.

      Vymazat