neděle 12. února 2017

Viděla jsem... vol. XXXIV - Street Cat Named Bob

La La Land... Co bych k tomu napsala? Snad jen, že jsem téhle celosvětové mánii nepodlehla, a to i přesto, že mám Goslinga hodně moc ráda. Ano, jako hráč na všemožné klávesové nástroje byl ve filmu úžasný, klobouk dolů, že to všechno zvládl sám. Ale jinak jsem se strašně nudila.
Seriál The Night Manager bych snad doporučila hlavně díky lokacím, pan Dr. House je tam za pořádnýho padoucha, ale má pěknou haciendu na Mallorce a moc pěknou milku, co nosí překrásné šaty (jako fakt luxusní). Chvílema se octnete i v Egyptě a na Turecko-Syrských hranicích, což je určitě zajímavé, ale jinak měl seriál tolik slepých míst, že mě to trochu znechutilo.

A teď, k samotné Pouliční kočce jménem Bob. Miluju ten film! Je tak krásně prostý a čistý!

Šuplík "drama", oddíl "láska", kolonka "zvířátka". 

Bob je kocour, pěkně chytrý a krásný. Příběh je podle skutečné události (kocourek Bob si dokonce téměř v celém filmu zahrál sám sebe, což chápu, mnoho takových koček asi není) a jestli nesnášíte, stejně jako já, když se zvířata ve filmech ztrácej, hledaj svojí rodinu nebo jinak trpěj (Goro bílý pes je moje celoživotní trauma), tak vás můžu ujistit dobře míněným spojlerem, že v tomhle filmu se nic takového neděje. Je to krásný snímek, odehrává se v Londýně a zahřál u srdce.

Film doporučuju všemi deseti. Je to o pomoci, o lásce k bližnímu, o víře a zamával se mnou víc, než celý La La Land.

P.S. Poznámka pro knihomilce, film je natočený podle knihy, která se stala v Británii bestsellerem.

Zdroj www.csfd.cz

Zdroj www.csfd.cz

14 komentářů:

  1. tak toto si urcite pozriem, asi aj kvoli londynu a nostalgii (a este som zvedava na joanne froggatt), dakujem za tip! a goro biely pes - LOL - obcas si s muzom spievame tu nastojcivu melodiu uvodnej pesnicky, traumu to zanechalo asi snad na kazdom. inak moj najstarsi syn nechcel dopozerat tri orisky pro popelku kvoli honu na lisku (to na margo temy zvierata vo filme a traumy).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se synovi ani nedivim! Jak se ve filmu ubližuje dětem nebo zvířátům, mám vždycky chuť to vypnout, což taky většinou dělám :).

      Vymazat
  2. S filmy o zvířatech to mám stejně, viděla jsi http://www.csfd.cz/film/243655-haciko-pribeh-psa/prehled/ ? U toho jsem bulela nejvíc.
    Bob mě teprve čeká, ale už se nemůžu dočkat! A La La Land se mi celkem líbil, i když ho zachránila hlavně poslední část. Soundtrack je ale super, jede mi teď u šití:-) Mávám na jih!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ne, ten film jsem neviděla a asi teda ani vidět nechci :))). Ne, já to fakt nedávám to ubližování nevinným bytostem. Dospělí ať si navzájem dělaj co chtěj, je mi to jedno, ale když trpí někdo, kdo se nemůže bránit, rozkopla bych nejradši obrazovku.
      Bob se Ti bude líbit!

      Vymazat
  3. Ďakujem, Boba s chlapcom spevákom som si práve dopozerala, predávam kľúč synovi autistovi, ktorý má nášho kocúra radšej ako nášho psa:-)
    Najskôr som chcela aby videl ten príbeh kvôli kocúrovi, ale myslím, že ten vzťah a boj s drogami je pre neho tiež a vezme si ten film a pustí ho kamarátom autistom.
    Neplánovane som mala traumu z toho utrpenia ľudí...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rádo se stalo! Dneska jsem si pouštěla Boba na Youtube, byl v nějakém britském pořadu, asi ranní show nebo něco podobného, a je to fakt sladký kocourek.

      Vymazat
  4. Goro, no to bylo vážně něco! Pro dětskou duši velký drama. Vybavuju si, jak jsme s bráchou seděli jak přikovaní u televize a ani nedutali. A sem tam nějaká ta slzička ukápla. No asi docela často.
    Díky za tip na Boba, pustíme si to dnes večer, něco na "zahřátí" se hodí. Poslední dobou jsem si zase vybírala samý "blbý" filmy, který mi ve výsledku neudělaly dobře. Nevím, proč se tak vědomě trýzním. :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem poslala Martina do háje s posledním filmem od Mela Gibsona, prý je to strašný krvák. Což fakt vidět nepotřebuju. Musím si ty filmy vybírat, jsem sice cynik, ale vocamcaď pocamcaď...
      Jak nám to s tím Gorem mohli všem udělat??? :))))

      Vymazat
    2. Moc se nám to s mužem líbilo. V lednu jsem se dost zaobírala tématem bezdomovectví. Když tu byly tak třeskutý mrazy... se mnou to teda dost lomcovalo, vidět ty lidi venku. A tak jsem každou cestu do Brna s sebou vezla nějaký navařený jídlo a peníze v kapse. (Ještě že tam nejsem denně. :-)) Když člověk překoná počáteční ostych (a taky malinko ten pocit štítění se, přiznávám), zjistí, jak ty lidi mnohdy úplně roztajou a "zlidští", když se s nima začneš bavit a něco jim dáš, aniž by o to žebrali. Tak se mi to včera s tím filmem pěkně spojilo. :-) Kéž by se co nejvíce lidem podařilo se z tý ulice dostat, ale to dokážou asi jen ti nejsilnější jedinci a ještě k tomu musí mít pořádný kus štěstí.

      Vymazat
    3. Jsem ráda, že se vám to líbilo!
      Klobouk dolů, že jsi byla takhle nápomocna. Já si občas koupím akorát tak Nový prostor, ale zas si to nemůžu koupit od každýho, i když bych moc ráda, takže vlastně dělám prd. Ale je mi těch lidí strašně líto.

      Vymazat
  5. Bob je v Britanii celebrita.Na premiere byla i princezna Kate.A cely ten Jamesuv pribeh vyvolal prinosnou debatu o bezdomovectvi.Mam ten film moc rada :)

    OdpovědětVymazat
  6. Myslím, že horší je Hačikó príbeh psa a Biely Bim čierne ucho, či ako...

    OdpovědětVymazat
  7. La La Land mánie mě také vůbec nezasáhla. Seriál Night Manager se mi taky celkem líbil - asi hlavně proto, že Tom Hiddlestone je velký fešák a ta paní nosila skutečně nádherné šaty. Díky za doporučení filmu, o kterém jsem nikdy nečetla. Neděkuji již za osvěžení vzpomínek na seriál o GOrovi - jak jsem se u něj jako malá naplakala!!!! Peklo!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ach ano! T.H. byl, obzvlášť ve své opálené verzi, k sežrání! :)
      Za toho Gora se všem omlouvám! :)))

      Vymazat