sobota 4. února 2017

Viděla jsem... vol. XXXVIII - The OA

Obvyklá filmová rutina aneb snímky, které doporučím, ale nevěnuju jim samostatný post...
How to be a single. Filmů jako je tenhle, už bylo natočeno asi tak tisíc pět set dvacet dva, ale přeci jenom, tenhle není uplně k zahození, je docela vtipnej a odehrává se převážně v Brooklynu, to se mi líbilo. Fajn oddychovka. A Robin bych chtěla mít za kámošku. Trochu kamikadze, ale nevadí.
David Brent: Life on the Road, z pera komika a nekompromisního glosátora Rickyho Gervaise, který si film i zrežíroval, střihnul hlavní roli a odzpíval písničky. Jeho nové alter ego, obchoďák Brent, je opravdu debil a zasmějete se. Já, místy až fekální, humor pana R. G. zrovna moc nemusim, ale nedá se mu upřít přesná muška.

A teď k mysterióznímu seriálu OA. Zásadně ve svých filmových tipech nespojleruju, ale tady musim napsat, že celý seriál jsem hltala, hlavní hrdinka se mi hrozně líbila (Martin ji ale moc nemusel), nesnášela jsem její matku, líbila se mi i myšlenka, i když to chvílema maličko drhlo, ale bohužel, poslední díl ve mně minimálně dvakrát vyvolal výbuch smíchu, což tvůrci jistě neměli v úmyslu. Na konci to prostě, v mých očích, zcela zabili. (Viděl jste to někdo? Co myslíte?)

Šuplíček "drama", oddíl "mysteriózní", kolonka "dojemná hrdinka".

Hlavní postavu hraje krásná Brit Marling, a co mě překvapilo, napsala i scénář. I přes ten poslední díl bych seriál doporučila. Je tajemný, křehký, temný a chvílemi dost krutý.


Zdroj www.csfd.cz

Zdroj www.csfd.cz

Žádné komentáře:

Okomentovat