středa 15. února 2017

Pexeso s českým ptactvem

Čím víc času jsem v životě strávila mimo ČR, tím větší je ze mě patriot a každým rokem tenhle zvláštní pocit stoupá. Nikde není tráva zelenější a nikdo mě nepřesvědčí, že se má mimo Čechy lépe. Čest výjimkám. A tohle všechno píše někdo, jehož kořeny jsou sotva vidět. Vyrůstala jsem mezi dvěma rodinami, neustále na cestě od někud někam (to mi zůstalo), příbuzenstvo rozházené stovky kilometrů od sebe. A přesto.

Strašně ráda se odevšad vracím. Protože se vracím domů.

A proto pexeso s českým ptactvem. Máme ty fógly vesměs mrňavý a takový nenápadný, ale už jste někdy viděli žlunu nebo stehlíka? Ti už jsou skoro jako z Karibiku.

Já cestuju nesmírně ráda a už dlouho vím, že nejšťastnější jsem v pohybu. Když někam dojedem, už bych zase jela a pozorovala mihotající se krajinu, výhledy a hory, pláže, moře, ubíhající ulice. Nevím, co to ve mně je. Nějaký neklid. V životě jsem se stěhovala... počkejte, já to spočítám... čtrnáctkrát!
Stěhování mi nevadí, jak vidíte, mám v tom trénink.

Ale mimo Čechy? Hm. Mimo Čechy bych se stěhovala jenom do Antverp.
Jo a do toho Karibiku, na hodně starý kolena. Až mě budou bolet klouby. Na ty je sluníčko nejlepší lék.

Na pexeso vlítnu hned, jak budu doma. Názvy ptáčků samozřejmě nevynechám.










15 komentářů:

  1. Ano, ano!! Máme se tu jak prasátka v žitě.
    Ptáčci krásní, až bude pexeso hotový, určitě ho pořídím domů i dětem do školky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máme se výborně!
      Jsi hodná, děkuju za podporu!

      Vymazat
  2. Nádhera, taky budeme pexeso NUTNĚ potřebovat! :-)

    OdpovědětVymazat
  3. To je takova krása. Ja mam moc rada ptáčky a speciálně ty naše. Jsou to fakt žive drahokamy. Pexeso urcite budeme taky potrebovat :). Moc by se mi líbil i nějaký plakat s ptáčky, co létají na krmitko.. jste moc sikovna a sympatická :))).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucie, děkuju za krásnou zprávu, dneska mi zní každé milé slovo jako pohlazení, mám nějaký středeční moribundus nebo co :). Plakát nechystám, ale ráda bych ptáčky nasázela i na velikost A4 a dala je do prodeje jako tisk. Třeba se Vám budou hodit. :)

      Vymazat
  4. No to je parada, tesim se na pexeso i A4 tisky pro dceru do pokoje! Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je paráda, díky za podporu, Petro! :)

      Vymazat
  5. Fakt nádhera, Markét! ♥
    Už se těším, až bude v prodeji :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Jůůůů, už se moc těším:-) Hrajeme pořád dokola ptáky a ovoce střední Ameriky, minerální i česko-anglické. A super! Ptáčci jsou jednoznačně nejoblíbenější. Tříletý Štěpánek bezpečně pozná momota (říká mu momotek), trupiála, lesňáčka i květomila (ten je můj nejoblíbenější). Markétko, ať se daří♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A ještě musím Marky, napsat, že sýkorková taška od Vás je pořád využitá, děvčátka si ji půjčují a zavídí té, která ji lapne jako první:-) Já su ráda, že na mně zbudou šípy:-)

      Vymazat
    2. Jste moc hodná, děkuju za zprávu! ještě se musím naučit hezky psát a dopsat k pexesu ta jména :). Momotek je miloučký :)...
      Mávám a zdravím vás všecky!

      Vymazat