pondělí 6. února 2017

Jak jsem požádala o pomoc

Už je to téměř rok, co běží můj e-shop. Dala jsem si záležet, aby to bylo hezké místo, pořád ho opečovávám a ladím, ale upřímně vám přiznám, že se mi zatím nepodařilo mít na něm takový počet objednávek, jako na Fleru. Mohlo by mi to být vlastně jedno, protože na Fleru mám zboží dražší, ale jedno mi to není.

Když už jsem si jednou vypiplala takové "dítě", tak ať se mu taky daří, no ne?

A tak jsem v rámci převýchovy na zimu flerovský obchod nekompromisně zavřela, nechala otevřený jen svůj e-shop, o který se stará milá Kačka a začala jsem studovat, co dělám špatně a co bych mohla ve svém on-line království zlepšit.

Stalo se, že jsem narazila na strašně vtipný a poučný blog, pardon, blok a přes blok na Textylku aka Lucii Němcovou, a tak moc se mi její vtip a styl líbil, že jsem ji napsala a požádala o pomoc. Lucie primárně dělá texty, je copywriterka, ale slíbila, že mi na bájmíní e-shop mrkne, což taky udělala.

Za pár dní mi Lucie poslala analýzu, kde mi shop rozebrala na šroubky a na konci textu ho zase složila. By Myynu jsme společně poladily, a ačkoliv se tak zásadní změny, jako je chování zákazníků, dějí velmi pomalu, už teď mám z výsledku radost, protože se mi zdá, že je uživatelské prostředí obchodu mnohem příjemnější, texty přehlednější a já mám samozřejmě lepší pocit. A to je k nezaplacení.

A když už jsme u mého ilustrovaného e-shopu, tak vám ještě povím, že nejen, že funguje i v době mojí nepřítomnosti v Čechách (Kačko děkuju), ale založila jsem tam i novou kategorii, která se týká nadcházejících svátků, teď aktuálně to je Valentýn, a v té kategorii jsou moje tipy na dárky k této příležitosti. Po Valentýnu budou následovat Velikonoce, a když budu po svém návratu dost rychlá (a to já bývám), tak snad velikonoční kategorii naplním novými blahopřáními.

Vím, že je kolem mne pár holek, co zrovna otevřely nově svůj e-shop (holky, mám z vás radost!), takže kdybyste některá z vás potřebovaly s něčím píchnout, Textylku můžu jenom doporučit.

Mávám a přeju krásný pondělí!


7 komentářů:

  1. Jeee, diky za tip, ja o e-shopu uvazuju uz od rijna, kdy jsem si poridila domenu, ale narozdil od tebe rychla vubec nejsem, ale az se "to" stane, treba (spis jiste) Textylku budu taky potrebovat. Pusu a slunce na tebe! mask.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Čas jsou peníze! Čím dřív to spácháš, tím lépe! :)

      Vymazat
  2. A ja si myslím, že by si mohla uviesť aj ceny v EURáčoch a tak sa trošku priblížiť aj slovenskému trhu. Som si istá, že sa nám to páči rovnako ako vám :o)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A proto mám online obchod na slovenské Sashe.sk a nebo mi může kdokoliv napsat na email a sepsat mi do něj, co by z mého e-shopu chtěl. ;)

      Vymazat
  3. Díky, za všechny tipy kolem eshopu. Už ho konečně musím otevřít...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rádo se stalo! Určitě si e-shop otevři, bude to fajn, uvidíš. Akorát, že až si ho otevřeš, tak já budu v háji :D.

      Vymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat