pondělí 13. února 2017

Detail a struktura. A ptáci.

Výjimečně žádný mobil.




















12 komentářů:

  1. Jůůů. Vem tu zrcadlovky do ruky častěji, jo? Díky:)...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale to neeee... je těžkááááá :))))

      Vymazat
  2. Fakt krásný fotky, hlavně ti ptáčci zblízka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Inu, já jsem na ně prostě zatížená... :)

      Vymazat
  3. to je taková nádhera!
    je to teda fakt rozdíl, no...
    a asi jsem nikdy neviděla zralé plody klívie, ha!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No viď?! Ale kdo by se s tou zrcadlovkou pořád tahal. Navíc to trvá... :)
      A ta klívie, to jsem taky koukala jak blázen na ty bobule.

      Vymazat
  4. Nádherné fotky, Markét!
    Hlavně ten druhý a třetí odspodu, to jsou totální slaďouši ♥
    Užívejte!
    A pořád tak hezky koukej kolem sebe a pak nám to sem to zase hoď, jo? :-)
    Děkujůůů ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Holky moje zlatý, tak já tu zrcadlovku zase někdy vytáhnu, když se vám to líbí :).
      Díky!

      Vymazat
  5. Ahoj Markrét,tak ten ptáček s oranžovou náprsenkou ke mě zalétává do krmítka. Bad bad

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoooj, to je červenka. :) Krásná! paaaa, bad bad.

      Vymazat