středa 8. února 2017

Až na konec

Až na samý konec jsem se dostala ve svém vázaném bloku Hahnemüle. Když jsem si ho v roce 2015 pořizovala v Barceloně, ani ve snu by mě nenapadlo, že ho dokončím až počátkem roku 2017. Jsem ostuda, ale myslím, že jsem ho dokončila aspoň se ctí.

Tady je můj zcela nový, neposkvrněný, překrásný a geniální, vázaný blok Fabriano. O takovém luxusu se mi ani nezdálo a to stál sotva 16 Euro. To je krásná cena za takovou nádheru.
Musím říct, že jsem se až bála do něj udělat první tahy.


A tu je deník s velmi povrchním, zato však pestrobarevným svědectvím, jak nám šel čas v Malaze...





















5 komentářů:

  1. Jej, tu s těmi semínky potřebuju na zeď! A vy už se vraťte, potřebuju tě na víno:)!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo jo, Gábi, semínka už jsou na seznamu adeptů na tisk. Taky jsem si je oblíbila. :)
      A jeejej, nebudeš mi věřit, už se mi stýská a nemůžu se dočkat, až se uvidíme, dáme víno, poklábosíme... A tak :).

      Vymazat