neděle 15. ledna 2017

Výjimečný nedělní

Speciální nedělní příspěvek s odkazem na článek, ve kterém figuruju i já, což není ani tak důležité, jako spíš dobře míněné rady pro ty ženy, které se chtějí svými výrobky začít zcela seriózně živit. Jestli jste na vážkách, zda se do toho pustit a nejste si jisty vším, co to obnáší, tak tenhle článek vám možná pomůže, nebo vás třeba pošoupne o krůček dál.

Článek je tu.

A dobrá rada nad zlato... mohla bych se podepsat pod to, co je v článku zmíněno, že nacvakat si vlastní e-shop na hotovou šablonu, je stokrát, možná tisíckrát zdravější (záměrně jsem použila slovo zdravější... modří už vědí), než čekat na nějakého programátora, ať už kamaráda nebo někoho, komu za to chcete zaplatit. Protože ruku na srdce, kdo z nás opravdu, ale opravdu, potřebuje tak strašně speciální e-shop, že je nutné ho na míru naprogramovat? Skoro nikdo. Jsem (nebo spíš byla jsem) z oboru, vím, co píšu. V tom horším případě nakonec budete mít svůj e-shop.... ehm, nikdy. Znám osobně mnoho holek, co na ten svůj vysněný e-shop čeká už roky. Doslova. A přitom je tak jednoduché si to během měsíce udělat sama na některé z dostupných a opravdu kvalitních šablon. I já to tak mám. A jsem moc spokojená.

A teď se loučím, jdu na túru. A ten článek fakt doporučuju.

Pápá lála!

8 komentářů:

  1. Ha ha, to mi jde zrovna do rány. Taky plánuju vlastní eshop, během letoška to chci dát dohromady. Ale chci koupit už hotový a jen si ho nechám napasovat na nový webovky. Mimochodem už jsou hotový, jen to všechno naplnit :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak doufám, že jsem tu ránu dobře vykryla :). Přeju jen to nej do dalších byznys kroků!

      Vymazat
  2. Děkuju, píšu si a ukládám na léto:).

    OdpovědětVymazat
  3. Já to tušila:), díky za ujištění - je to dost aktuální! Jsi zlatá...

    OdpovědětVymazat
  4. Holky, rádo se stalo. Přeju vám s vašimi e-shopy jen to nej, někdy je to dost náročný, ale nezávislost je tak sladká! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Souhlas! kdybych to bývala byla věděla už před dvěma roky, tak jsem si ušetřila spoooustu nervů a hlavně času! A nejen e-shop bych udělala přes šablonu, ale rovnou celý stránky! Protože programátoři, to je skupina lidí, kterou nikdy nikdy nepochopím a je třeba se jim vyhýbat velkým velkým obloukem (mám zkušenost se 4 a všichni byli šílení).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je smutný, jakou si udělali progamátoři pověst...

      Vymazat