sobota 14. ledna 2017

Viděla jsem... vol. XXXV - Dítě Bridget Jones

První Bridget byla super, druhou jsem ani nedokoukala a u třetí se výborně bavila. Akorát si trochu myslím, že Renée Z. má hodně špatného plastického chirurga... Nebudu ale hnidopišit, film je fakt vtipnej, jsem ráda, že to dopadlo tak, jak to dopadlo a že konec přislíbil pokračování. (Nebo se mýlím?)

Šuplíček "komedie", oddíl "romantika", kolonka "Londýn".

Jednak bych chtěla mít tak vtipnou gynekoložku, jako je Emma Thompson a druhak bych chtěla mít Bridget za kamarádku. Patrick Dempsey není můj typ, takže mne nechal zcela chladnou, ovšem Colin Firth, to je jiná liga. Když já mám ty decentní pány se suchým humorem tak ráda!

Přišlo mi to teda strašně vtipný, možná jsem nějaká ujetá, ale nemůžu si pomoct. Ta italská restaurace, ty rozhovory přes mikrofon ve studiu, ambiciozní maminka... Co myslíte vy?


Zdroj www.csfd.cz

Zdroj www.csfd.cz


4 komentáře:

  1. Vtipné to rozhodně bylo, Emma Thompson je božská, a Colin Firth, ach - můj idol cca posledních 15 let:-) Jako oddechovka super!

    OdpovědětVymazat
  2. Já můžu jak Colina, tak Patricka, jsem se u toho filmu dost nasmála, nejvíc u scénky, jak se nemohli dostat přes ty točící dveře, když už byl porod na spadnutí :D

    OdpovědětVymazat
  3. Dlouho jsem se tak nenasmála 😂😂😂

    OdpovědětVymazat
  4. Musím říct, že mě film zas až tak nevzal i když jsem se i zasmála... ale Colin... když je někde Colin, tak koukám jen na něj....ach, připadám si jak puberťačka. (souhlasím s tvým postřehem ohledně Renée, já ji místy ani nemohla poznat) Alena

    OdpovědětVymazat