sobota 7. ledna 2017

Viděla jsem... vol. XXXIV - Interstellar

Zase něco z kosmu. Film, do kterého zapletli i časovou smyčku, moje oblíbené téma. Interstellar má na ČSFD dost vysoké hodnocení, já mám ale pocit, že to bylo kapánek přitažený za vlasy. Bratry Noleny mám hodně ráda, hlavně za Temného rytíře a Temný rytíř povstal, to jsou opravdu majstrštyky. V Interstellar se podíváte na Zemi v jejím posledním tažení, Zemi plnou zoufalých lidí, špinavého vzduchu a posledních kapek naděje. Ta naděje přichází v možnosti osídlení jiné planety a v kosmických letech napříč vesmírným prostorem a mimo naši sluneční soustavu, ve snaze najít vhodné místo k bytí.

Šuplíček "sci-fi", oddíl "mysteriózní", kolonka "k zamyšlení".

Konec je lehce emotivní, zápletka s časovou smyčkou trochu nečekaná a hlavně mě překvapil Michael Cane, že ještě žije a hraje. A hraje pořád dobře.

P.S. Ještě někdo si myslí, že Anne H. by měla přestat hrát?


Zdroj www.csfd.cz

Zdroj www.csfd.cz


2 komentáře:

  1. Mám pocit, že je Interstellar poněkud přeceňovaný. Nebo jsem ho jen nepobrala..? Mávám na jih ze zmrzlé Prahy :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám stejný názor. I když se mi líbila ta časová zápletka, to zase jo. Jinak si myslím, že je to spíš značka "Nolan", co lidi na tom filmu hodnotí nejvýše...
      Myšlenka dobrá, řekla bych, ani to nepovažuju za ztrátu času, ale uplně na větvi z toho nejsem :).
      Mávám od mooooře!

      Vymazat