pondělí 9. ledna 2017

Do konce života

Na Silvestra jsem si napsala seznam míst, kam se chci strašně moc podívat a když to nebude hned, tak nevadí. Stačit to bude do konce života. Do konce života, to může být strašně dlouhá doba a nebo taky ne. Kdo ví... Co jsme chtěli vidět a bylo to cenově dostupné, už jsme prakticky skoro všechno stihli, teď jsou na seznamu místa, která nepatří mezi nejlevnější, snad vyjma té Indonésie. Navíc, budu muset vystoupit ze své komfortní zóny, když se budu chtít vydat na Island nebo Aljašku, kde je zima. Ale s tím jsem už smířená. Teď je spíš otázka, kde na to vzít. Nezbývá, než pracovat. A to dost tvrdě.

Ale to umíme!

Vzhledem k těm haluzovým destinacím, záměrně nezmiňuju třeba to, že bych si ráda projela Slovensko, konečně viděla českou Kanadu a prošla se po Tatrách. Na Sněžce jsem taky ještě nikdy nebyla (!). Ale to jsou celoročně dosažitelné cíle, tak nějak samozřejmě dané naší domovskou polohou. A poslední tři roky Čechy a Moravu poctivě projíždíme.

Voilá, můj velký CESTOVNÍ SEZNAM...



Vím přesně, že na něco svého muže neutáhnu ani párem volů. Hádejte na co... Ano, na jógu v Indii. A na Indii obecně. Ale na tohle dobrodružství se těším společně s kamarádkou, takže se moje šance na realizaci zdají v rovnováze.

A co vy, máte taky nějaký svůj doživotní cestovní seznam?

P.S. E-shop už je zase otevřený.

21 komentářů:

  1. Jako, seznam dobrý, někam bych se i přidala. Ale to pero!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo! Narozeninový dárek, co jsem koupila od Martinovo mamky. Už dlouho jsem toužila po plnícím peru, naposled jsem ho měla na střední.

      Vymazat
    2. Pojď se přidat kamkoliv!

      Vymazat
    3. Bych se přidala. Ale živím hajtru 😀

      Vymazat
  2. Jasně, že mám, ve speciálním notýsku. Zatím tam mám tedy jen dosažitelnější cíle, protože asi ještě nejsem připravena vystoupit právě z té komfortní zóny a vymlouvám se na děti :-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že mne ten seznam u Tebe nepřekvapuje... :))))

      Vymazat
  3. Na seznam se chystam!A ten New York mame spolecnej. Ja uz jsem tam byla asi 3krat v ramci au-pair pobytu pred xx lety - ehm r.2001 a ted bych se tam chtela podivat s manzelem. Mozna za 2 roky k jeho okrouhlym narozeninam. Tak drzim palce at toho ze seznamu vidis co nejvic.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 3x v NY jako au-pair! To je sen!
      Já bych si v NY chtěla dát aspoň 14 dní, bydlet někde v Brooklynu mezi místníma a užít si to... :)

      Vymazat
  4. Jako do Tater nebo na Snezku bychom si mohly udelat vyjezd s pichackama! Kazdopadne seznam (zatim?) nemam, ale kam bych se chtela podivat, vim. Priblizne :) Pusu, puso! mask.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Výjezdní píchací zasedání na Sněžce? To zní dobře. Jedu!

      Vymazat
    2. Zupa! Az se vratis, jedem! mask.
      (Jo a hele, ty tvoje kresleny deniky - to je uzasny!!!)

      Vymazat
  5. Přeju, ať to vyjde! :) Můj seznam teda takhle skromný není a má několik stránek :D Shodneme se na Islandu (včetně podbodů), Yellowstonu a Amozonii - vlastně celou Jížní Ameriku bych si dala! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :). Nezdá se mi to skromné ani trochu :)))). Když si představim tu částku, chacha...

      Vymazat
  6. Mám, a mimo relativně skromných cílů jako jsou Tatry nebo Pompeje je na něm i "vidět svítání v Grand Canyonu". Vím že je to trochu kýč, ale v 11 letech jsem o tom četla v jedné knížce a od té doby o něm sním... A americké národní parky bych si taky dala líbit:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pompeje doporučuju, ale někdo mi nedávno říkal, že spousta toho je už nedostupná a že prohlídka Pompejí byla nějak zrácená. Já tam byla v sedmnácti a do dneška si to pamatuju, bylo to moc krásný. Tak přeju, ať se Ti to vyplní.

      Vymazat
  7. Seznam mám, ale nějak se mi krátí, budu muset doplnit... :-)
    Ty sekvoje si můžeš dopsat k Los Angeles, NP Sequoia je kousek. Babobaby se zase dají s úspěchem spojist s Viktoriinými vodopády, kousek od vodopádů je Big Tree, má 23 metrů a prý je asi 1.000 až 1.500 let starý, akorát nemá takový ten jeden velký masivní kmen. A znáš stromy kauri? Mohly by se ti líbit (Austrálie, Nový Zéland ;-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo jo, vim o tom, i ty gorily by se daly stihnout spolu s Viktorkou.
      Kauri asi neznám... googlim... aha, tak ten by se mi asi dost líbil :).

      Vymazat
  8. Ahoj Markét!
    Seznam mám už 13 let (než se narodila Juli). Myslím, že jsem ti ho říkala.
    1. Petrohrad
    2. Sklenka sektu - východ slunce - Taj Mahal
    3. Izrael (Mrtvé moře, Jeruzalém, ....)
    Alena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Krásný! Kousek od Mrtvého moře je jordánská Petra. To taky doporučuju zahrnout do seznamu. Velká nádhera!
      Tak na zdraví u Taj Mahalu a ať se nám to vyplní!

      Vymazat
  9. Seznam se hodně podobá i tomu mému. Některá místa jsem viděla, některá chybí:) Teď na jaře uvažujeme o západu USA a parcích, ale váhám (děsně se bojím létání).
    Kvituji New Orleans, před deseti lety (cožeee, už?) jsem tam strávila semestr na místní univerzitě a bylo to nezapomenutelný a hodně ovlivňující. Jen doporučuji mimo hurikánovou sezonu, abyste se nemuseli evakuovat jako my:) Ráda bych se tam vrátila, aneb jak hudebně ztvárnil Louis Armstrong - Do you know what it means to miss New Orleans?

    OdpovědětVymazat