středa 25. ledna 2017

Dear diary

Ještě to pořád trvá, moje ilustrované deníky. Kupodivu. Tady jsou všechny zbylé dny od poslední hromadné publikace. Jinak obrázky pravidelně každý večer dávám na můj instagramu. Na blog už to všechno příště dávat nebudu, stejně si myslím, že by vás to brzy přestalo bavit.

Zjistila jsem několik zajímavých věcí. Kompozice je vždycky příšerně mizerná, když to maluju postupně během dne. Mnohem líp to vychází, když to dělám všechno odpoledne najednou. Také vyšlo najevo, že mi to nezabere maximálně dvě hodiny, jak jsem minule hrdinsky tvrdila, ale spíš tak dvonásobek. Ha! A popisky mi začly jít od desíti k pěti a jsou čím dál blbější.

Na četné dotazy s čím pracuju, odpovídám jednou provždy (ha ha), že s pery Pigma Micron, hlavně pak s tloušťkou 0.05, 0.4 a 0.8 a s vodovými barvami. Značka vodových barev je na tenhle papír uplně jedno, protože není určený na vodovky, ale pokud je to důležité, tak ve Španělsku mám s sebou Winsor&Newton a VanGogh vodovky.

Užijte si krásnou středu a pište mi, jo? Klidně jak se máte a tak. Dík fík.











Tohle se mi povedlo... podle šipek to vypadá, že jsem si udělala omeletu, strčila ji do batohu, v batohu se z toho staly tortilly, které jsem převezla taxíkem někam do hor, kde byly pěkný dveře... No nic.





25 komentářů:

  1. takhle pohromadě to vypadá ještě líp než po jednom a popisky mě baví nejvíc! :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Ta chlupatá kytka, co roste u supermarketu, je zřejmě brutnák lékařský. Není to jen léčivka, používá se též v kuchyni třeba do salátu.
    Diář je úžasný, nepřestávejte ho dávat na blog, prosím!
    Alena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Brutnák to byl. Akorát byl kolem popelnic, tak tam odtud bych si ten salát odpustila :))).

      Vymazat
  3. Koukám každý večer na Váš IG :-)a moc mě ten Váš deník baví. Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, mávám a díky za věrnost na IG :).

      Vymazat
  4. Tak já píšu :) Baví mě to moc - myslím ty tvoje obrázkové diáře. Kresby jsou nádherné a popisky čtu stále ráda. Myslím na tebe, dnešním dnem uzrála mýdla, ale ještě jsem je nezkoušela, každopádně zatím to vypadá nadějně. Kdykoliv budeš potřebovat cokoliv napsat, stačí říct :) Mávám na jih. Alena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mýdla! Jak já bych tu potřebovala sehnat nějaký přírodní mýdlo! Zatím nic, meju se sprcháčem, fujtajbl...

      Vymazat
  5. Jo nejvíc se mi líbí 14 a 17 leden :) Alena

    OdpovědětVymazat
  6. Od včerejška už jsem taky ve Španělsku. Zatím se seznamuju hlavně s bytem, ale těším se na město (a moře ;) ). Kreslený deník mě ohromě baví sledovat, já si zatím vedu jen pár řádků textu, ale snad to časem budu doplňovat i o nějaké obrázky. barupta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ať je vám tu krásně! Počasí nám přeje, což? ;)

      Vymazat
    2. Ohromně, jsem nadšena a po Praze rozmrzám :)

      Vymazat
  7. Přijde mi to nádherný. Škoda, že neumím kreslit...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak pořád říkám, kreslit se dá naučit... :)
      A děkuju!

      Vymazat
  8. Krásné a obdivuhodná výdrž! Mě tady napnutý papír už tři týdny smutně pomrkává.

    OdpovědětVymazat
  9. Já jsem si říkala, že dvě hodiny je nějak málo, když jsi mi to psala na IG :-) Ovšem je to velká paráda!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem se zas jednou přecenila :D

      Vymazat
  10. Si té melty měl vzít víc :-)
    Hned ten první mě dostal.
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  11. Mužů se zeptat, co to mate za úžasný blok? :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Je to Hahnemühle blok, ale na akvarel nic moc. :)

    OdpovědětVymazat