neděle 4. prosince 2016

Viděla jsem... vol. XXXI - Poznáš muže svých snů

Woody Allen má ty filmy občas tak zvláštní, že musím sáhnout hodně hluboko do své fantazie, abych postřehla ty sotva se mihotající perly, které pak chytám svým smyslem pro humor do pomíjivé síťky jako třepetající se motýly. Někdy mi trvá to zpracovat, někdy nad snímkem mávnu rukou, někdy ho miluju. Jako třeba Jasmíniny slzy, moc krásný film, který se Allenovi fakt povedl.

You Will Meet a Tall Dark Stranger mi dal chvíli přemýšlení, co si o tom mám myslet. Ale nakonec jsem se rozhodla, že je to krásná óda na lidskou naivitu, která nás může potkat všechny bez rozdílu, v jakémkoliv věku. Stačí tak málo a člověk je druhým za blázna.

Šuplíček "komedie", oddíl "romantika", kolonka "ze života".

Vtipně zpracovaná klišé, kterými si z nás život dělá hořkou legraci, jsou příjemně oddechovým filmem. Těšte se na skvělé herecké obsazení (jak už to tak u Allenových filmů bývá). Takhle na mrazivý prosincový večer uplně ideální biják.


Zdroj www.csfd.cz

Zdroj www.csfd.cz

2 komentáře: